Gå til innhold

Penklær, hvor finnes......ARG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute for å kjøpe meg en fin, tøff, tynn, mørk bukse i dag + en fin, tøff, tynn topp.......... MEN!!! Det eneste som fantes i butikkene var tykke gensere, cord-fløyel og dongeri. Ja, jeg vet det er høst, men det går vel an å få tak i andre ting fordet? Spurte betjeningen, og de sa at de får inn "penere" ting når det nærmer seg jul....... Hva i h......?????

(Legger til at jeg var innom 10 - 11 butikker..............)

Er det noen av dere som har noen råd til butikker som jeg bør prøve?? Trenger det så sårt til helga, da jeg skal på kollegafest.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

husker ikke navnet, men i andr eetasje på paleet i oslo har dem det du ser etter

Skrevet

Vivikes har mange fine svarte bukse-modeller og har fått inn noen tynne topper (selv om det går mest i strikk der også ennå).

Ellers er jo Hennes&Mauritz et ypperlig sted for å finne en fin topp!

Lykke til på jakten! :D

Skrevet

Hadde samme problemet selv da jeg skulle ha kjole til bryllup nettopp. Det finnes ikke kjoler i butikkene på høsten! :veldigsur: Var innom alle tenkelige samt noen utenkelige butikker, men det eneste jeg fant var sommerkjoler på salg eller stæsjete ballkjoler. En helt vanlig finkjole var derimot nesten ikke å oppdrive. Fant imidlertid en kjempelekker en på Oasis til slutt. De bruker også å ha en del småfint tøy, så kanskje du skulle prøve der?

Skrevet

Ja Oasis er jo en kjempegod ide! Det tenkte ikke jeg på da jeg svarte. Ellers så kommer som regel ikke kjoler o.l. til butikkene før i oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...