Gjest Helt knust Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Jeg ble dumpet brått og brutalt, først på mail etter en lang lovsang om hvor fantastisk jeg er, hvor fantastisk vi er sammen - for så å høre at han var usikker på følelsene og gjorde det slutt. Han angret seg - vi møttes for fire dager, hvor han gjorde en rekke symbolhandlinger, alt var vakkert, nært og ufattelig fint. Vi planla videre på sommerferien, Paristur til høsten osv. Så ringer han dagen etter og sier det er slutt. Han vil heller leve livet alene. Hva i all videste? Jeg gikk inn i sjokk - helt knust og apatisk, bare gråt. Ville ha mer svar, vi startet en mailutveksling, jeg eksploderer til slutt - føler han har vært så falsk og uekte. og sier til ham at han har liten pikk og at enhver kvinne vil tenke huff ved synet. Komplett idiotisk, vet det. Ikke mye ære i å si en slik ting, men han drev meg fra skanse til skanse med leken sin, virket helt kald - og jeg ville han skulle føle noe.... Han skriver at han ikke bryr seg så veldig, samtidig som det sårer. Men at det er sannsynlig at ingen andre vil få se "den", så da gjør det ikke så mye... Hele greia er blitt veldig uverdig for oss begge, veldig stygt og det føles, med måten han har gjort det på at det blir umulig å stole på at det gode faktisk er godt og ekte - når han kunne leke slik i så mange dager og så gjøre det slutt bare timer etterpå - en uke etter han gjorde det slutt på MAIL! Mannen er forøvrig 47 år, fire barn (med samme kvinne) og tilsynelatende en fin fyr.... Fryktelig vanskelig å finne fotgfeste igjen.
Gjest jadda Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 ...å si at han hadde liten penis er helt klart ille. Du kunne like gjerne kappet av ham høyre hånda - like ille begge deler. Det blir som å si at "å pule fitta di er som å stappe pikken oppi ei bøtte med lunka vann".
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Hadde du sagt slike ting til meg bare for å såre ville jeg aldri se deg igjen. Du virker litt desperat og intens. Er du det og hvorfor? Det finnes jo tusenvis av mann derute som er klare for forhold. Hvorfor spilde tid og energi på en som åpenbart bare vil ha deg til sengs?
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Det blir som å si at "å pule fitta di er som å stappe pikken oppi ei bøtte med lunka vann". Hvorfor sier ikke flere menn det da?! Si det om dere mener det! Dere tar jo alt uanset...alt som puster og går og da føler ikke kvinner seg spesielle.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Æsj for en patetisk fyr. Han fortjente det. Glem hele greia!
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Jeg tror ikke dette er et troll. Jeg tror dette er en kvinne knust av kjærlighetssorg. TS: Denne mannen har såret deg. Men han har ikke oppført seg helt forferdelig. Sannsynligvis prøvde han å gi det sitt siste, beste forsøk på slutten der, da han gjorde alle disse symbolske handlingene. Han ville sikkert føle at dette var riktig, veldig gjerne ville han at det skulle væære dere to. Men samme hvor mye han forsøkte, så ble det ikke riktig, det føltes ikke riktig. Vi kan ikke styre over følelsene våre. Selv om vi vil. Du har noen måneder foran deg med kjærlighetssorg. Det tar tid, men det går over. Kanksje vil du alltid være litt sint på han, men du MÅ gå videre. Angående den meldingen du sendte, så kan du godt be om unnskkyldning for den. Deretter må du gi deg selv karantene på minst en måned, der du ikke får lov til å kontakte han. Som du allerede har erfart kan det komme mye stygt ut av deg nå, og det skader mest av alt deg selv å kommunisere med han, gå og vente på svar etc. En måned. Uten kontakt. Og du? Prøv å unne deg selv noe hyggelig. Kom deg ut av huset og gjør noe. Tren. Vær i solen. Selv om det er helt jævlig, er det enda jævligere å ikke oppleve noenting.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 ...å si at han hadde liten penis er helt klart ille. Du kunne like gjerne kappet av ham høyre hånda - like ille begge deler. Det blir som å si at "å pule fitta di er som å stappe pikken oppi ei bøtte med lunka vann". Jeg synes faktisk det er værre å angripe penisstørrelse, siden vagina faktisk er mulig å trene opp ganske mye på egenhånd, mens penisstørrelse ikke kan gjøres noe særlig med.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 Jeg synes faktisk det er værre å angripe penisstørrelse, siden vagina faktisk er mulig å trene opp ganske mye på egenhånd, mens penisstørrelse ikke kan gjøres noe særlig med. Drittsekker fortjener da virkelig ikke bedre. Knus dem, og det totalt.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2010 #9 Skrevet 15. juni 2010 Gutta kan gjøre øvelser de og! Den kan bli hardere og "røre mer på seg".
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2010 #10 Skrevet 15. juni 2010 Hvorfor sier ikke flere menn det da?! Si det om dere mener det! Dere tar jo alt uanset...alt som puster og går og da føler ikke kvinner seg spesielle. Det samme gjør kvinner. Tross alt det er dere som sprer bena ikke vi
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #11 Skrevet 15. juni 2010 Glem han! Og gjøre det slutt via mail er jo kjempefeigt. (Sier det noe om han som type kanskje? ) Du er ikke alene om å si noe stygt om penis til en "flamme" Er faktisk noe vi jenter kan si etter å ha blitt trampet slikkelig på - og siden penis er alle menns stolthet så blir det bare slik. Dessverre kan man ikke gjøre noe med kjærlighetssorgen - bare vente til den går over til sinne - for da oppdager du at du har brukt unødvenig masse energi på han.
Gunner Skrevet 15. juni 2010 #12 Skrevet 15. juni 2010 Når jeg leste innlegget til Ts tenkte jeg at det dreide seg om fjortisser. 47år og så vinglete, oh my god!!!!!!
boyboy Skrevet 15. juni 2010 #13 Skrevet 15. juni 2010 Jeg synes faktisk det er værre å angripe penisstørrelse, siden vagina faktisk er mulig å trene opp ganske mye på egenhånd, mens penisstørrelse ikke kan gjøres noe særlig med. hehe.. der tar du faktisk feil. penis strl kan gjøres noe med. http://www.forskning.no/artikler/2009/mars/214023
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2010 #14 Skrevet 16. juni 2010 Takk for mange svar - karantene for kontakt er et godt råd....!Ja, jeg har sagt mye stygt til han, men å dumpe per mail er så under pari at det går ikke an. Spesielt siden han introduserte og vi hadde dagen sammen med hans minste to barn dagen før. Jeg har tidligere bare tilbragt tid med de største. Dårlig gjort å angripe penisen,ja, men jeg er ikke rausere akkurat nå, her jeg sitter med fastlagte planer, ferieturer og billetter for det neste halvåret sammen med ham - enn at om han er såret fordi jeg sa han hadde "en lille", ja, så vil jeg faktisk at han skal føle noe han også. Det kom syn lyn fra klar himmel - ante ikke at min beste venn var i stand til å oppføre seg slik! Jeg synes han har vært så falsk. Og ja, denne måten å feige ut på er nok ganske enkelt et karaktertrekk ved ham. Så better off......etterhvert. Takk for alle kommentarer og støtte ¨Hilsen forfatteren av innlegget
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2010 #15 Skrevet 16. juni 2010 PS: Jeg er forøvrig ikke det minste desperat - men jeg trodde jeg hadde funnet mannen i mitt liv, min store kjærligheten og det har vært bare helt fantastisk! Når slike ting skjer er det vel lov å være litt intens i følelsene...
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #16 Skrevet 16. juni 2010 Les innlegget mitt i tråden "Når sexen ikke fungerer" eller noe lignende.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2010 #17 Skrevet 16. juni 2010 Elsker du han virkelig, når du er så aggressiv som dette... Den naturlige reaksjonen ville vel vært å bli lei seg og gråte. Du tror visst at denne mannen skylder deg noe. Det gjør han ikke. Kjærligheten er en gave, ikke en plikt. Har du tenkt over at denne mannen kanskje har en angst for å virkelig knytte seg til noen? At det kanskje ble for bra, og at han derfor ble redd for at det kunne bli ødelagt. Dersom han har angst, hjelper det i hvert fall ikke at du er aggressiv og fordømmende mot han. Forståelse og gode ønsker videre er vel det som hadde vært det mest konstruktive og verdige.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2010 #18 Skrevet 16. juni 2010 Hoi hoi...Ja, jeg elsker han virkelig - om du tror jeg ikke gråter - har hatt dagevis på sofaen, ute av stand til å gå på jobb, møte mennesker - bare grått og grått og atter grått. For de som måtte mene jeg er ett troll - NEI! Jeg er faktisk ikke det. Jeg er en kvinne som stolte oppriktig på, som var så glad i, som trodde så - basert på hva han har sagt, gjort og oppført seg. Kjærlighet er en gave og ikke en plikt, ja! Men når man går inn i en realsjon og deler det næreste av det nære, fysisk, psykisk, framtidsdrømmer og planer - da er det en rett å velge å gjøre det slutt. Men med den retten og med forpliktelsen i et forhold følger også en æresplikt ved å gjøre det på en ordentlig måte. DVS se inn i øynene, forklare, gi rom for spørsmål ansikt til ansikt - og være voksen nok til å ta reaksjonene som måtte komme. Og som vel kommer i de fleste tilfeller. Det er en ærbar måte å gjøre det på. Da kan begge parter gå videre - med de gode minnene, den ene med mer sorg enn den andre kanskje - men det er en måte å vise respekt på overfor partneren og overfor alt det nære som er delt! Når han går fra det ene til det andre på timer - fra fremtid, elskov, kjærlighet, barn - til å gjøre dette - vel så har jeg sagt han har liten penis. Gjør det meg til et dårlig menneske at jeg har gjort det - midt i gråtetokter, søvnløse netter og med tusen spørsmål i hodet?
annemette Skrevet 16. juni 2010 #19 Skrevet 16. juni 2010 Herregud, jeg har sagt "Å du har liten tiss!" i sinne til eksen min jeg også. Det ligger nødvendigvis ikke noe bak det, bortsett fra sinne, svik og frustrasjon. Nei, glem hele fyren, glem krangelen og møt noen andre mannfolk som faktisk kan si ting til deg rett ut, - uten å måtte gå via mail. Mannfolk!
annemette Skrevet 16. juni 2010 #20 Skrevet 16. juni 2010 Herregud, jeg har sagt "Å du har liten tiss!" i sinne til eksen min jeg også. Det ligger nødvendigvis ikke noe bak det, bortsett fra sinne, svik og frustrasjon. Nei, glem hele fyren, glem krangelen og møt noen andre mannfolk som faktisk kan si ting til deg rett ut, - uten å måtte gå via mail. Mannfolk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå