Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Vi har en tråd om hva slags brukere du legger mest merke til her på KG. Ofte ble det nevnt gamle brukere som har vært her lenge Denne tråden er til nye brukere Skulle gjerne laget en "Månedes nye bruker", men ingen har oversikt over sånne ting så det får ligge! Hva slags brukere legger du merke til, som ikke har vært like lenge på KG? Fyr løs, legg gjerne til en begrunnelse til hvorfor du synes den valgte brukeren ble lagt merke til!
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Ute etter komplimenter, eller? Ånei! Trodde ikke at det synte gjennom Vel, høres det så sprøtt ut om jeg kanskje laget denne tråden for hyggelige grunner med tanke på nye brukere? Jeg tenkte at dette kunne være morsomt for dem og enkelte! Ja, rett og slett egentlig...
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Har lagt godt merke til Strenge Frk.Gerd og Prøvekandidaten. Begge virker uprippne og reflekterte/mennesklige. Prøvekandidaten: fornuftig/klok. Tror hun har mye å komme med i tiden fremover! Strenge frk.Gerd: er saklig, morsom og rett frem med avslappet holdning i innleggene sine. Poster dette som anonym siden jeg er en ganske ny bruker selv og vil ikke helt stikke meg helt frem enda
Gjest Eurodice Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Vi har en tråd om hva slags brukere du legger mest merke til her på KG. Ofte ble det nevnt gamle brukere som har vært her lenge Denne tråden er til nye brukere Skulle gjerne laget en "Månedes nye bruker", men ingen har oversikt over sånne ting så det får ligge! Hva slags brukere legger du merke til, som ikke har vært like lenge på KG? Fyr løs, legg gjerne til en begrunnelse til hvorfor du synes den valgte brukeren ble lagt merke til! "Anonym bruker" gjør virkelig mye av seg, må jeg si. Hun/han produserer innlegg så det suser .
ablaze Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 Har lagt godt merke til Strenge Frk.Gerd og Prøvekandidaten. Begge virker uprippne og reflekterte/mennesklige. Prøvekandidaten: fornuftig/klok. Tror hun har mye å komme med i tiden fremover! Strenge frk.Gerd: er saklig, morsom og rett frem med avslappet holdning i innleggene sine. Poster dette som anonym siden jeg er en ganske ny bruker selv og vil ikke helt stikke meg helt frem enda Ganske ny bruker med over 30.000 innlegg..?!
Gjest Bianca26 Skrevet 15. juni 2010 #9 Skrevet 15. juni 2010 Ganske ny bruker med over 30.000 innlegg..?! Hmm ingen som har lagt merke til meg? Jeg er jo overalt..
Frk Snasen Skrevet 15. juni 2010 #10 Skrevet 15. juni 2010 (endret) Ste, Brutal Mann og Frk. Snasen Men jeg er en gammel en, med nytt nick. Jeg har også lagt merke til green tea. Endret 15. juni 2010 av Frk Snasen
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. juni 2010 #12 Skrevet 16. juni 2010 Hmm ingen som har lagt merke til meg? Jeg er jo overalt.. Jeg har lagt merke til deg Jeg er nyere enn deg, så jeg antokk du var en "gammel bruker", eller hva man skal kalle det Ellers har har jeg lagt merke til green tea og greentea, som jeg akkurat skjønte at var to forskjellige brukere. De har gjort meg ganske forvirret
Gjest Whitelines Skrevet 16. juni 2010 #13 Skrevet 16. juni 2010 (endret) Jeg ser ikke ofte på antall innlegg og hvor lenge folk har vært medlem. Så av de nye, hvem nå det måtte være, har jeg lagt mest merke til meg selv :gjeiper: Endret 16. juni 2010 av Whitelines
Gjest fireflies Skrevet 17. juni 2010 #14 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har også lagt merke til green tea. Green tea, ja... Litt off-topic, men hvor har det blitt av henne, tro? :klø:
Gjest hogwash Skrevet 17. juni 2010 #15 Skrevet 17. juni 2010 Green tea, ja... Litt off-topic, men hvor har det blitt av henne, tro? :klø: Hun ble vel lei av å bli hetset for skrivefeil/stil _hver_ gang hun skrev ett innlegg... Må nok innrømme at jeg ikke legger så godt merke til andre debattanter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå