Realisten Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Okay det er en sang... Hører den bare når jeg er på fylla... Det er noe house / disco greier.... Lys pikestemme som kan minne litt om kvinnevokalen i donkeyboy på syre.. Bare hun som synger.. hehe vanskelig å forklare, men så har den en veldig energisk og hektende beat som får den til å sitte i hodet til dagen derpå. Har lyst til å høre på den hver gang jeg er bakfull men finner aldri ut av hva den heter. Den spilles en del på utesteder enda, men enda oftere på privatfester (som om det skulle hjelpe?) Noen som har forslag? Bare spytt ut alt dere tror så søker jeg det opp Takk for hjelpen forresten!
Gjest Iah Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 (endret) Det er ikke Inna? Det er det første som slår meg ihvertfall. Spilles en del på radio og sikkert på byen, men det vet jeg lite om siden jeg er så sjelden ute. Endret 15. juni 2010 av Iah
Pooo Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Kesha - tic toc eller your love is my drug? ellers kan det være Keri Hilson - I like...
Realisten Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2010 Nei ikke Inna. Og skulle akkurat til å legge til at det IKKE er Ke$ha Ikke Keri med I like heller, men den har jeg forresten lett etter, hehe.. Men nei, ingen av dem Sangen er liksom... Litt musikalsk (jeg som bare er for drita og synes det?), veldig dance aktig som de forslagene dere har sendt inn. Er ganske sikkert innenfor samme sjanger (..?) Flere forslag?
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Jeg tenkte på Girl and the Robot (med Röyksopp og Robyn)
Realisten Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2010 Nei er ikke den heller... Den er liksom litt mer happy i beaten Vet forresten ikke om den er spess pop enda, eller om den akkurat har kommet ut... wæææ så irriterende.. Next?
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Vet hvilken sang du mener når du sier den er mer musikalsk, men vet ikke hva den heter...
Realisten Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2010 Vet hvilken sang du mener når du sier den er mer musikalsk, men vet ikke hva den heter... Nice one
Realisten Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 15. juni 2010 La Roux? En av disse? eller ? TAKK!!!!! IN FOR THE KILL VAR DET!!!!!!! TAAAAAAKK!!!!!!!!! :D Herregud som jeg skal drikke i kveld bare for å høre på denne i morgen tidlig :D haha TAKK!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå