Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Jeg er på vei inn i hva som kjennes som et veldig riktig, sunt, godt forhold. Ja, jeg er forelsket, på en god, rolig, fin måte. Ikke stormende, emosjonelt vulkanisk, men godt og "voksent". MEN; Jeg har en gammel flamme. En som jeg ser innimellom, som bor i utlandet. Det har aldri kunnet bli oss fordi ingen av oss ønsker å flytte på oss, men vi har alltid vært forelsket i hverandre. Jeg vil så gjerne fortsette å se han innimellom, for alltid. Men det kan jeg jo ikke, vil ikke være utro. Noen som har noen tips eller lignende historier om å klare å slippe tak i slike gamle flammer? Hjertet mitt går helt i oppløsning av tanken på å aldri få se han igjen, vi har så vannvittig mange fine minner sammen og han er så spesiell for meg...
Gjest Tidssone Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Dersom hjertet ditt går i oppløsning ved tanken på å gi slipp på ham, er du ikke moden for å gå inn i dette nye forholdet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Skrevet 15. juni 2010 Høres ikke ut som du er klar for noe nytt forhold.
Gjest Anjelika Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Høres knapt ut som du er forelsket i han nye du har funnet deg, hehe. Sånne gamle flammer som man "aldri" kunne få helt pga ditt og datt dør heller aldri helt ut. Før man plutselig bor samme sted og får prøvd et ordentlig forhold, og ser alle de sidene som man ikke ser når det bare går i stjålne øyeblikk, romantiske helgeturer og savn og drømmer og fantasier. Har vært der selv. The one that got away ble fort the one to get away from når det faktisk kunne bli oss en dag. Nå er vel ikke akkurat mitt tips at du skal flytte sammen med han flammen din. Men poenget er at den flammen der holdes i live i ditt hode, halve "forholdet" er dine drømmer om han. Slutt og romantiser han, og begynn å gjøre det med din kjæreste heller. Og ender er vanskelige uansett, men du kommer deg ikke videre i livet om du ikke takler dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå