Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Del Skrevet 15. juni 2010 Uansett hva jeg har på meg, bikini, tights, shorts, bukser... jeg får "kameltå". Finnes det noe pesialundertøy eller lignende for å unngå dette? (Ps: jeg er normalvektig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #2 Del Skrevet 15. juni 2010 Hva slags truser bruker du? Om du bruker string og/eller for stramme truser som "skjærer" seg innimellom, er det jo fort gjort at det vises gjennom buksa. Om trusa er passe og dekker hele greia og du ikke drar buksa inn/oppimellom, blir det sånn da også? Vet ikke hvilke råd jeg kan komme med ellers, men ser for meg at det kan bli sånn på de fleste om de drar opp ei stram truse/bukse kanskje? (Om det er rett slik jeg tenker da, at "kamel-tå" vil si at kjønnsleppene og sprekken/skillet mellom dem er tydelig?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #3 Del Skrevet 15. juni 2010 Bruker stort sett "bestemor", eller boxter/hipster. Bruker jeg string viser det v-e-l-d-i-g! Men ja, du definerer kameltå helt rett! Tippet at det var det det også het nå norsk. på engelsk så er det "Camel-toe" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosteskaft Skrevet 15. juni 2010 #4 Del Skrevet 15. juni 2010 Rett størrelse på klær...? Tror jeg er viktigst. Ikke så tettsittende klær kanskje? Thights: Da er det jo bare å ha lang nok overdel. Shorts, jeans: Stor nok størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg er 168 cm, 60 kg, og bruker stort sett 38-40 (eller 30 tommer i livet) Jeg har en bukse som er 32 i livet, og selv på den er det tå... Har og prøvd bikini underdeler helt opp til 44. Da og var det tå, men resten var så stort at det ikke satt oppe uten hjelp. kan det rett og slett være jeg som er litt unormal formet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #6 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg får også lett "tå". Bruker hold-in undertøy under stramme bukser, på Lindex har de et fint utvalg. Når det kommer til bikini bruker jeg bare svart underdel for at det skal bli mindre synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 15. juni 2010 #7 Del Skrevet 15. juni 2010 Næh, husk at det finnes MANGE menn som syns det bare er sexy. Vær som du er, noen får lett kamel-tå, andre ikke, sånn er det bare =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 15. juni 2010 #8 Del Skrevet 15. juni 2010 La være å dra buksa så langt opp du får den, kanskje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #9 Del Skrevet 15. juni 2010 kanskje du har lange indre eller ytre kjønnslepper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 15. juni 2010 #10 Del Skrevet 15. juni 2010 La være å dra buksa så langt opp du får den, kanskje? :klø: Det finnes noen som får såkalte kamel-tåer selvom buksa er relativt løs i skrittet også...også er det ikke alle som liker at bukse "sagger" heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. juni 2010 #11 Del Skrevet 15. juni 2010 Selv om jeg ikke nå kan huske hvor, så har jeg sett anti-cameltoe-truser i salg på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 15. juni 2010 #12 Del Skrevet 15. juni 2010 La være å dra buksa så langt opp du får den, kanskje? :klø: Det finnes noen som får såkalte kamel-tåer selvom buksa er relativt løs i skrittet også...også er det ikke alle som liker at bukse "sagger" heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeiii Skrevet 15. juni 2010 #13 Del Skrevet 15. juni 2010 Du kan kjøpe en av disse. Er ett innlegg som du har i trusa. Har ikke prøvt den da, søkte bare litt på nettet og kom over dette. Så, men verdt et forsøk! Cuchini innlegg Good luck;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #14 Del Skrevet 15. juni 2010 Det finnes noen som får såkalte kamel-tåer selvom buksa er relativt løs i skrittet også...også er det ikke alle som liker at bukse "sagger" heller da Det er da stor forskjell på å "sagge" og på å dra buksa så langt opp man får den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 15. juni 2010 #15 Del Skrevet 15. juni 2010 Skjørt til vanlig, om ingenting nytter hadde jeg brukt det, det er kjempefint og feminint med skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 15. juni 2010 #16 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er da stor forskjell på å "sagge" og på å dra buksa så langt opp man får den!! Ja sagge var kanskje litt drøyt, men det er for meg iallefall, ubehagelig når buksa har "luft" mellom skrittet og buksa. Om jeg har på en bukse normalt, så får jeg litt kameltå. Altså jeg trekker den ikke opp så godt jeg kan, den sitter på helt normalt. For noen så får de skikkelig kameltå når de har på seg bukser helt normalt. I TS sin sak så tror jeg ikke hun drar buksene så godt opp som mulig, siden hun får kameltå uansett hva hun har på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzy33 Skrevet 15. juni 2010 #17 Del Skrevet 15. juni 2010 He he har var det mange rare utsagn :-) Jeg er da en mann og synes såkalt camel toe er utrolig pirrende og sexy å se på .Man kan jo drømme seg helt bort med fantasier om hvordan den ser ut i virkeligheten ...... Kan jo også forstå damenes frustrasjon over å få det i endel plagg. Men tror nok fargekombinsajon som blei nevnt ovenfor er en ting å tenke på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. juni 2010 #18 Del Skrevet 15. juni 2010 Nemlig. Hvis en trådstarter klager over cameltoe, må vi anta at hun ikke gjørs på å dra buksa opp i glyfsa. Duh! Personlig mener jeg at det er en forbrytelse mot menneskeheten å gjemme den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #19 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg synes dere jenter skal gå med kameltær med stålthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #20 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg gir jamt blaffen i om jeg får kameltå. Jeg får det konsekvent i treningsbukser, dongeribukser og bikinitruser. Går mye i kjoler og skjørt, men det er ikke pga kameltåen. Har ikke digre kjønnslepper heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå