Reza Skrevet 23. september 2003 #1 Skrevet 23. september 2003 hei dere smarte jente. Jeg tenkte jeg skal spørre dere,for dere er flink hjelpe andre. Jeg fått vite at dama mi vært utro. Vi har vært samen i 3 år og aldrig hatt sex vi ville vente til giftet oss. Nå har hun vært utro og ligget med andre mann. Hun angre,men jeg vet ikke hva gjøre. Hun sier det bare skjedd men det går ikke an Sånt ikke bare skje av seg selv. :x Nå hun maser om at hun vil fortsat være samen med meg. Hva skal jeg gjør? Jeg er jo glad i hun men... Dette er så dumt at hun gjøre.
Barbie Skrevet 23. september 2003 #2 Skrevet 23. september 2003 hei dere smarte jente. Jeg tenkte jeg skal spørre dere,for dere er flink hjelpe andre. Jeg fått vite at dama mi vært utro. Vi har vært samen i 3 år og aldrig hatt sex vi ville vente til giftet oss. Nå har hun vært utro og ligget med andre mann. Hun angre,men jeg vet ikke hva gjøre. Hun sier det bare skjedd men det går ikke an Sånt ikke bare skje av seg selv. :x Nå hun maser om at hun vil fortsat være samen med meg. Hva skal jeg gjøre? Jeg er jo glad i hun men... Dette er så dumt at hun gjøre. Du må jo ikke finne deg i sånt... Dump henne.
Kreps Skrevet 23. september 2003 #3 Skrevet 23. september 2003 Det er alltid trist når noen blir sveket. Spesielt, når dere hadde bestemt dere for å vente til dere ble gift. Dagene er sikkert vonde, bruk de neste til å tenke igjennom hva hun har gjort. Still deg selv noen spørsmål, Kan jeg leve med henne etter det hun gjorde? Kan jeg respektere henne på samme måte som før? Kan jeg "glemme"? Jeg for min del hadde nok ikke tatt henne tilbake, men det er lett og si når jeg ikke sitter oppi det. Håper det ordner seg .
Remi Skrevet 23. september 2003 #4 Skrevet 23. september 2003 Hva skal jeg gjøre? Spør du deg selv om dette? Kast henne ut på dagen!
Lillemy144 Skrevet 23. september 2003 #5 Skrevet 23. september 2003 er litt uenig med de andre her... jeg mener at du skulle spørre henne om hun følte noe da hun lå med den andre mannen, og om hun syns hun fortjener en sjangse til. du kan jo prøve å gi henne en sjangse, men vis hun misbruker deg, så er det RETT UT!
Remi Skrevet 23. september 2003 #6 Skrevet 23. september 2003 er litt uenig med de andre her... jeg mener at du skulle spørre henne om hun følte noe da hun lå med den andre mannen, og om hun syns hun fortjener en sjangse til. ! Trur du hun vil inrømme at hun likte det? Nei hun fortjener ingen sjans, kast henne ut!
Lillemy144 Skrevet 23. september 2003 #7 Skrevet 23. september 2003 Remi, vennen. det at vi har forskjellige måter å løse en sak på, det er bare forskjellen på deg og meg, det! :kgsmil:
Remi Skrevet 23. september 2003 #8 Skrevet 23. september 2003 Remi, vennen. det at vi har forskjellige måter å løse en sak på, det er bare forskjellen på deg og meg, det! :kgsmil: Hva hadde du gjort? hvis du var han... de hadde jo bestemt seg for å vente til de var gift!
Lillemy144 Skrevet 23. september 2003 #9 Skrevet 23. september 2003 vet jo det, men når man har vært sammen i tre år, så er det jo nesten som å være gift, syns du ikke? dessuten fortjener alle en sjanse til. det dama gjorde var galt, det vet jeg utmerket, men hvis hun sier at hun angrer, og hun mener det, så er det verdt "Giving it a try"
Helena Skrevet 23. september 2003 #10 Skrevet 23. september 2003 vet jo det, men når man har vært sammen i tre år, så er det jo nesten som å være gift, syns du ikke? For en på 14 er det vel det....
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #11 Skrevet 24. september 2003 Du kan være glad for at du har funnet ut hva slags menneske hun er, FØR dere har giftet dere. Du fortjener bedre - dump dama! La Flaca
Gjest Meg 53 Skrevet 24. september 2003 #12 Skrevet 24. september 2003 Selvfølgelig må du dumpe henne! Ikke vær så dum at du ikke gjør det!!
Kreps Skrevet 24. september 2003 #13 Skrevet 24. september 2003 vet jo det, men når man har vært sammen i tre år, så er det jo nesten som å være gift, syns du ikke? Hvordan kan du sammenligne dette :-?
Gjest GreenSky Skrevet 24. september 2003 #14 Skrevet 24. september 2003 hei dere smarte jente. Jeg tenkte jeg skal spørre dere,for dere er flink hjelpe andre. Jeg fått vite at dama mi vært utro. Vi har vært samen i 3 år og aldrig hatt sex vi ville vente til giftet oss. Nå har hun vært utro og ligget med andre mann. Hun angre,men jeg vet ikke hva gjøre. Hun sier det bare skjedd men det går ikke an Sånt ikke bare skje av seg selv. :x Nå hun maser om at hun vil fortsat være samen med meg. Hva skal jeg gjør? Jeg er jo glad i hun men... Dette er så dumt at hun gjøre. Jeg synes dere går litt for raskt frem dere som råder han til å dumpe henne. Det er ikke alltid tingene er like svart hvitt... Du har vært sammen med henne i tre år og kjenner henne relativt godt, vil jeg tro. Dere har valgt å vente med å ha sex, og hun har vært utro. Det må da føles ufattelig vondt... Jeg har ikke noe spesielt råd til deg, annet enn at du må gi deg selv tid til å tenke gjennom hva du bør gjøre (det er vel bare kaos i tankene dine nå, kan jeg tenke meg) og så finne ut om forholdet er verdt å satse på eller ikke.
Lillemy144 Skrevet 24. september 2003 #15 Skrevet 24. september 2003 hva tror du jeg prøvde å si til dem?!? jeg har selv vært i noenlunde samme situasjon som han kisen som ba oss om hjelp. bare så det er sagt...
Gjest sexysadie Skrevet 24. september 2003 #16 Skrevet 24. september 2003 Reza Tror ikke denne dama er tent på deg,så denne utroskapen var nok ett forsøk på å få deg til å dumpe henne. gjør det.
Helena Skrevet 24. september 2003 #17 Skrevet 24. september 2003 jeg har selv vært i noenlunde samme situasjon som han kisen som ba oss om hjelp. bare så det er sagt... Med tanke på at du er 14 år, og i tillegg ser på det å ha vært sammen i 3 år og det å være gift som samme sak, så tviler jeg på det lillemy...
Gjest sexysadie Skrevet 24. september 2003 #18 Skrevet 24. september 2003 D er nok utroskap jenta tenker på. D forekommer i fjortissforhold også.
Helena Skrevet 24. september 2003 #19 Skrevet 24. september 2003 Situsajonen her var vel litt mer uvanlig enn "vanlig" utroskap. Og jeg håper at det ikke er vanlig blant fjortiser seriøst å planlegge å gifte seg.
Gjest Madam Felle Skrevet 24. september 2003 #20 Skrevet 24. september 2003 hva tror du jeg prøvde å si til dem?!? jeg har selv vært i noenlunde samme situasjon som han kisen som ba oss om hjelp. bare så det er sagt... hallo lille venn, beklager, men du kan ikke sammenligne det voksne mennesker har med noe som en 12 åring hadde. Beklager, den er jeg ikke med på, ja det er vondt for en 12 åring også, men det er ikke like alvorlig selv om en gjerne vil tro det selv når en er i den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå