Gå til innhold

Hallikvirksomhet og gjerningsMENN

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagbladet kan atter en gang fortelle om en prostitusjonsliga der småjenter utnyttes av flere gjerningsMENN.

http://www.dagbladet.no/2010/06/14/nyheter/utenriks/sverige/hallikvirksomhet/prostitusjon/12138126/

Heldigvis så vil jo verden bli en vakker rosa plass med blosmter til alle og frokost på sengen om kvinner fikk styre verden.

Det gjør godt å se at hallikene blir straffet knallhardt for denne grove utnyttelsen av flere handikappede 14 år gamle jenter til prostitusjon. To av dem får streng samfunnstjeneste, og en får sågar 10 mnd i ungdomsfengsel. Det skal nok avskrekke disse unge damene fra å tjene store summer på å utnytte sine medsøstre til horetrafikk i fremtiden, tenker jeg.

Skrevet

Vi har jo sett eksempler på kvinnelige halliker før. Det nye her er at de er så unge. Hva man skal gjøre er vanskelig å si. Hun som fikk samfunnsstraff var ikke engang myndig. Men jeg mener at når man nesten eller har passert myndighetsalder så vet man godt at å tvinge noen til å ha sex er veldig galt. Jeg vet ikke hva den kriminelle lavalderen i Sverige er, men de er definitivt gamle nok til å ta konsekvensene av sine handlinger. At hun ene bare fikk samfunnstjeneste er en stor vits.

Jeg klarer ikke å forstå hvorfor noen gjør noe sånt, så da klarer jeg heller ikke å forstå hva som skal til for at de skal la være. Kanskje hvis de hadde fått smake egen medisin og blitt tvunget til å ha sex med fremmede selv ville hjulpet, men jeg tviler. Dessuten mener jeg det er galt å tvinge noen til sex, selv om de har tvunget andre.

Skrevet

Dagbladet kan atter en gang fortelle om en prostitusjonsliga der småjenter utnyttes av flere gjerningsMENN.

Uhm, mulig jeg er dum nå, men hvor står det noe om gjerningsMENN?

Skrevet

http://www.dagbladet.no/2010/06/14/nyheter/utenriks/sverige/hallikvirksomhet/prostitusjon/12138126/

Heldigvis så vil jo verden bli en vakker rosa plass med blosmter til alle og frokost på sengen om kvinner fikk styre verden.

Hva er egentlig poenget ditt? At kvinner tror at kvinner ikke kan være kriminelle?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva er egentlig poenget ditt? At kvinner tror at kvinner ikke kan være kriminelle?

Bingo! Går de videre?

Er jo et evig gnål om hvor forbanna perfekt verdenhadde vert om kvinner fikk bestemme alt. Ingen kriger, bare blomsterenger og harpemusikk :roll:

For ikke snakke om hvor mye pepper en får når en legger frem om at tidenes mest brutale torturister og krigere har vert kvinner... :roll:

Nuvel. Det er forøvrig skandaløst at disse kjerringene noen som helst gang får lov å bevege seg ute i det frie samfunnet.

Skrevet (endret)

heheh jeg tror ikke kvinner er noe bedre enn menn , men når du brutal mann sier "disse kjerringene" .du vet de som ikke skulle bevege seg i samfunnet . Er det da alle kvinner du tenker på eller disse spesifikke i linken din ?

Endret av livesen
Gjest brutal_mann
Skrevet

heheh jeg tror ikke kvinner er noe bedre enn menn , men når du brutal mann sier "disse kjerringene" .du vet de som ikke skulle bevege seg i samfunnet . Er det da alle kvinner du tenker på eller disse spesifikke i linken din ?

Nuvel.. Om jeg er totalt blottet for tillit til kvinner og forventer ikke annet enn svik, løgn og bedrag fra den kanten, så er jeg ikke urimleig heller. Ergo, det er kun disse kjerringene i saken jeg snakker om.

Skrevet

Det er jo menn som har betalt for og har hatt sex med jenta, så jeg synes ikke akkurat vi skal applaudere de heller her.

Skrevet

Bingo! Går de videre?

Er jo et evig gnål om hvor forbanna perfekt verdenhadde vert om kvinner fikk bestemme alt. Ingen kriger, bare blomsterenger og harpemusikk :roll:

For ikke snakke om hvor mye pepper en får når en legger frem om at tidenes mest brutale torturister og krigere har vert kvinner... :roll:

Nuvel. Det er forøvrig skandaløst at disse kjerringene noen som helst gang får lov å bevege seg ute i det frie samfunnet.

Seriøst? Hvem er det som snakker om at kvinner skal ta over verden? Er det kanskje stråKVINNENE du konstruerer inni hodet ditt for å ha noen å slenge dritt om som har sagt dette? Hvis det derimot skulle være virkelige mennesker, så er de antageligvis ganske naive og kunnskapsløse. Ikke noe å bry seg med...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er jo menn som har betalt for og har hatt sex med jenta, så jeg synes ikke akkurat vi skal applaudere de heller her.

Aha... Så dette er utelukkende menn sin feil? For hadde det ikke vert for perverse kåte jævlige menn så hadde ikke disse uskyldsrene småjente begått slike rampestreker?

Skrevet

Så er det uavgjort nå, eller hvordan foregår det?

Skrevet

Aha... Så dette er utelukkende menn sin feil? For hadde det ikke vert for perverse kåte jævlige menn så hadde ikke disse uskyldsrene småjente begått slike rampestreker?

Jeg sier ikke at jentene r uskyldige, men det er ikke mennene heller. Det er de som har hatt sex med denne stakkars 14-åringen. Eller var det noen som tvang mennene også?

Skrevet

Svarmegdasvarmegdasvarmegda!

Nei, det er ikke utelukkende menn sin feil. Det er både hallikjentene som er noen jævler OG kundene som er noen jævler. Noen mennesker er jævler, uansett kjønn.

Og verden blir et bedre sted hvis visse mennesker innser at det en tilfeldig jente gjør i sverige, det er ikke alle kvinners ansvar. Og det en tilfeldig mann gjør i sverige, det er ikke alle menns ansvar.

Skrevet

Nuvel.. Om jeg er totalt blottet for tillit til kvinner og forventer ikke annet enn svik, løgn og bedrag fra den kanten, så er jeg ikke urimleig heller. Ergo, det er kun disse kjerringene i saken jeg snakker om.

Ja men da er jeg enig med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...