Quirky Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Fant denne listen på Lipglossbitch, fyll ut! Rengöring: Ansiktsvatten: Skrubb: Mask: Ögonmakeup remover: Serum: Dagkräm: Nattkräm: Ögonkräm: Solskydd: Primer ansikte: Primer ögon: Foundation traditionell Foundation: Foundation mineral: Färgad dagkräm: Concealer: Löst puder: Fast puder: Rouge fast: Rouge kräm: Rouge stain: Highlighter/all-over puder: Bronzer: Verktyg ansikte: Mascara: Mascara vattenfast: Eyeliner/kajal penna: Eyeliner flytande: Eyeliner gel/kräm: Ögonbrynsprodukt: Ögonskugga fast singel: Ögonskugga palett: Ögonskugga lös: Verktyg ögon: Läppenna: Läppstift: Läppbalsam: Läppglans: “Plumper”: Vektyg läppar: Duschkräm: Bodybutter/hudkräm: Bodylotion: Brun-utan-sol eller en “skimmer”produkt: Skrubb: Deo: Shampo: Torrshampo: Balsam: Inpackning: Stylingprodukt: Handkräm: Nagellack: Baslack: Topplack: Vårdande nagelprodukt: “Allround” produkt: Doft dag: Doft kväll: Endret 14. juni 2010 av Quirky
Kirby Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Here goes: Rengöring: Dermalogica Special Cleansing Gel Ansiktsvatten: Exuviance Moisture Balance toner Skrubb: MD Formulations Face & Body Scrub Mask: MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Mask Ögonmakeup remover: Clinique Take the Day Off Serum: Dagkräm: MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF, men liker også Cliniques Superdefense Oily/Very Oily Nattkräm: Dermalogica Active Moist eller Clinique Super Rescue Antioxidant Night Moisturizer Ögonkräm: Clinique All About Eyes eller Dermalogica Total Eye Care Solskydd: MD Formulations Total Protector SPF 30 - til kropp liker jeg godt Garniers Light and Silky Primer ansikte: Bodyography Primer ögon: UDPP Foundation traditionell Foundation: Glominerals GloProtective Liquid Foundation Foundation mineral: Everyday Minerals - Matte formula Färgad dagkräm: Concealer: MAC Studio Finish Löst puder: Fast puder: Clinique Stay-Matte Rouge fast: MAC Mineralize Blush Rouge kräm: Maxfactor Miracle Touch Creamy Blush Rouge stain: Highlighter/all-over puder: Bronzer: GloMinerals GloBronze Verktyg ansikte: Liker godt børstene fra Beter og Sigma Mascara: MaxFactor Masterpiece Max Mascara vattenfast: Bruker Clarins Fix Eyeliner/kajal penna: GOSH Velvet Touch Eyeliner flytande: Eyeliner gel/kräm: Ögonbrynsprodukt: H&M Eyebrow Pencil Ögonskugga fast singel: MAC Ögonskugga palett: Urban Decay Ögonskugga lös: MAC Pigments Verktyg ögon: Läppenna: Läppstift: Läppbalsam: Blistex Läppglans: Clinique Superbalm “Plumper”: Vektyg läppar: Duschkräm: The Body Shop Coconut Bodybutter/hudkräm: The Body Shop Coconut Bodylotion: Eucerin ph5 Lotion Brun-utan-sol eller en “skimmer”produkt: Cosmica brun uten sol Skrubb: L'Oreal Exfotonic Deo: Nivea Pure Invisible Shampo: KMS HeadRemedy Sensitive Torrshampo: Batiste Balsam: KMS CurlUp Inpackning: Aussie 3 Minute Miracle - Luscious Locks Stylingprodukt: TIGI Small Talk Handkräm: The Body Shop Almond Hand and Nail Cream Nagellack: Essie Baslack: Essie 3-Way Glaze Topplack: Essie 3-Way Glaze Vårdande nagelprodukt: Essie 3-Way Glaze (det er derfor den heter 3-Way ) “Allround” produkt: Doft dag: Issey Miyake - L'eau D'Issey Summer Edition / Ralph Lauren - Ralph / Burberry - Burberry London Doft kväll: Loewe - Quizas
Honesty Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 (endret) Rengöring:REN Calendula and Arctic Berry Ultracalm Cleansing Milk, Dermalogica Ultracalming Cleanser Ansiktsvatten: Bruker ikke fast, men Phytomer Rosée Visage er veldig fin å ha i skapet. Skrubb: REN Jojoba Microbead Purifying Facial Scrub Mask: Dermalogica Age Smart Multivitamin Power Recovery Masque Ögonmakeup remover: YSL Instant Pur Serum: Ole Henriksen Truth Serum Dagkräm: Dermalogica Intensive Moisture Balance, Ole Henriksen Nurture Me Nattkräm: Dermalogica Age Smart Super Rich Repair (men svir i øynene hvis den kommer for nær) Ögonkräm: Dermalogica Intensive Eye Repair Solskydd: La Roche Posay Anthelios XL Melt-in Creme Primer ansikte: Bruker ikke Primer ögon: Lumene Foundation traditionell Foundation: Kanebo Sensai Liquid, Diorskin Nude Foundation mineral: Glominerals (presset og løst), Diorskin Nude, Alima, Bare Minerals Färgad dagkräm: Bruker ikke Concealer: Helena Rubinstein Magic Concealer, Guerlain Precious Light under øynene Löst puder: Shiseido The Makeup Loose Powder Enriched (tror det er ute av produksjon, dessverre) Fast puder: Bruker ikke, men Chanel Poudre Universelle er bra Rouge fast: MAC Dollymix, MAC Mineralize Gentle, NARS Angelika Rouge kräm: MAC Blushcreme Posey (men den sensitive huden min hater kremrouge) Rouge stain: Nei Highlighter/all-over puder: Nei Bronzer: Bruker sjelden, Men Estee Lauder Bronze Goddess Soft Matte Bronzer er fin Verktyg ansikte: Børster fra MAC og Bobbi Brown Mascara: Tja, Max Factor Masterpiece, Chanel Inimitable, Helena Rubinstein Spectacular Extensions, Diorshow Iconic... Mascara vattenfast: Kanebo 38° Volumizing Eyeliner/kajal penna: MAC Powerpoint Permaplum Eyeliner flytande: bruker ikke Eyeliner gel/kräm: MAC og Bobbi Brown Ögonbrynsprodukt: Dior øyenbrynsblyant Ögonskugga fast singel: MAC Ögonskugga palett: Bobbi Brown Ögonskugga lös: Bare Escentuals Verktyg ögon: Tweezerman iLashcomb Läppenna: Nope Läppstift: Dior Addict High Shine Läppbalsam: EOS Sweet Mint, Weleda Everon Läppglans: Bare Escentuals Buxom “Plumper”: Bare Escentuals Buxom Vektyg läppar: Nei Duschkräm: Ingen spesielle Bodybutter/hudkräm: Aderma Exomega Bodylotion: Aderma Exomega Brun-utan-sol eller en “skimmer”produkt: Ingen spesielle Skrubb: Nei Deo: Biotherm Deo Pure, Vaseline Intensive Care Shampo: Forskjellige, men Kerastase Resistance Bain de Force er favoritten. Hårologi FIL shampoo er også veldig bra Torrshampo: Nei Balsam: Kerastase Resistance Ciment Anti-Usure, Hårologi FIL Balsam Inpackning: Nei Stylingprodukt: Redken Align 12, Redken Rewind, ICE Erratic, en eller annen sterk hårspray Handkräm: Shiseido Advanced Essential Energy Nagellack: Chanel Baslack: Nei Topplack: Nei Vårdande nagelprodukt: Nei “Allround” produkt: Nei Doft dag: Clean Fresh Laundry Doft kväll:Narciso Rodriguez For Her Nå følte jeg meg nesten som en minimalist her. Endret 16. juni 2010 av Honesty
Vera Vinge Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Den listen ble for omfattende for meg, men oppsummert er jeg aller mest fornøyd med skrubb fra MD Formulations (bruker den primært til ansikt), øyenskyggeprimer fra Urban Decay (øyenskyggen sitter som støpt hele dagen, inkl. gjennom trening) og Helena Rubinstein magic concealer. Og så har jeg nylig testet ut sjampo, balsam og hårkur fra Sebastian, og er i grunnen veldig fornøyd med det, spesielt hårkuren(e). Dessuten har jeg lagt min elsk på håndkrem fra Natuvive, som jeg oppdaget på salg på apoteket. Syns den fukter godt samtidig som den trekker godt inn, hvertfall sammenlignet med annet jeg har prøvd i samme prisklasse. Og så lukter den godt. Syns jeg da. Men nå skal det sies at jeg ikke er noen omfattende tester, til tross for at jeg er en nysgjerrigper. Undersøker hva andre er fornøyd med, og kjøper det, da jeg ikke orker å ha masse halvbrukte greier liggende.
Jade Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 (endret) Rengöring: L'Occitane Fresh Face Water (av og til DN Olive Cleansing) Ansiktsvatten: L'Occitane Fresh Face Water Skrubb: MD FORMULATIONS Face and Body Scrub Mask: Weleda Wild Rose Mask (for fukt) Ögonmakeup remover: L'Occitane Fresh Face Water (l'oreal sin for vannfast) Dagkräm: Weleda Wild Rose Dagkrem Nattkräm: Weleda Wild Rose Nattkrem Ögonkräm: Weleda Wild Rose Øyekrem Solskydd: Lavera-et-eller-annet Primer ögon: Too Faced Shadow Insurance Foundation mineral: Everyday Minerals Löst puder: Everyday Minerals Finishing Dust / Bare Escentuals Veil Verktyg ansikte: Tikei sin ultimate kabuki Mascara: Clinique High Impact Curling Mascara Eyeliner/kajal penna: Isadora Inline-et-eller-annet Eyeliner gel/kräm: Bare Escentuals Buxom Lashliner Leatherette (har ikke testet den så lenge, og trenger en bedre kost) Ögonskugga lös: Everyday Minerals+++ Verktyg ögon: Mac og Sigma 239, 219, 226, 217 Läppbalsam: Weleda Everon Lip Balm Bodylotion: Weleda Wild Rose Body Oil (men skal prøve bodylotionen neste gang) Deo: Sterilan aloe vera (antiperspirant) Shampo: Jäsön Aloe Vera 84% Smoothing Shampoo Balsam: Jäsön Aloe Vera 84% Smoothing Conditioner Handkräm: Weleda Sea Buckthorn Hand Cream Doft: Dolce & Gabbana The One (Edp) (fjernet de jeg ikke bruker, eller de jeg ikke har funnet noe favoritter i enda) Endret 16. juni 2010 av Jade
babord Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 Rengöring: Dermalogica clean start Ansiktsvatten: Samme Skrubb: Samme Mask: Ole Henriksen Blueberry enzyme mask Ögonmakeup remover: bruker en fra loreal, aner ikke hva den heter Serum: Dermalogica skin hydrating booster Dagkräm: Dermalogica tinted Nattkräm: clarins, den blå Ögonkräm: bruker ikke Solskydd: fra dagligvaren/apoteket Primer ansikte: nei Primer ögon: nei Foundation traditionell Foundation: bruker ikke nå, men liker en fra guerlain, noe med rose Foundation mineral: glominerals sin flytende, eller lilylolos i pudderform Färgad dagkräm: Dermalogica tinted Concealer: La prairie cellular light Löst puder: bruker ikke Fast puder: bruker ikke Rouge fast: samme det, en fin farge Rouge kräm: bruker ikke Rouge stain: hva er det? Highlighter/all-over puder: bruker ikke Bronzer: i.d warmth Verktyg ansikte: i.d koster Mascara: ingen favoritt, ny hver gang Mascara vattenfast: lancome Eyeliner/kajal penna: nei Eyeliner flytande: nei Eyeliner gel/kräm: nei Ögonbrynsprodukt: nei Ögonskugga fast singel: har ingen single Ögonskugga palett: too faced tropical truffle Ögonskugga lös: bruker ikke, rot Verktyg ögon: lily lolo øyenskyggekoster Läppenna: nei Läppstift: skjelden, har noen fra chanel Läppbalsam: rosebud Läppglans: ysl “Plumper”: nei Vektyg läppar: nei Duschkräm: lano for liten og stor Bodybutter/hudkräm: body shop Bodylotion: clarins Brun-utan-sol eller en “skimmer”produkt: den sprayen til loreal, av og til Skrubb: body shop Deo: samme det Shampo: tigi dumb blonde Torrshampo: nei Balsam: tigi dumb blonde Inpackning: kerastase soleil Stylingprodukt: tigi dumb blonde smoothing stuff, schwarzkopf dust it Handkräm: body shop hemp Nagellack: dior Baslack: nah Topplack: dior Vårdande nagelprodukt: nah “Allround” produkt: ? Doft dag: dkny, den grønne Doft kväll: chanel chance
~Maja~ Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Ansiktsvatten: Dermalogica Multi-Active Toner Ögonmakeup remover: Simple renseservietter Dagkräm: Green People Vita Min Fix Ögonkräm: Clinique All About Eyes Solskydd: hva som helst Primer ögon: Urban Decay Primer Potion Foundation mineral: ID Bare Minerals Färgad dagkräm: Madara Sunflower Concealer: MAC Select Moisturecover Löst puder: Tikei Mineral Veil Matte Rouge fast: Sephora Blush Me! Terre Passion n*9 Rouge løs: Everyday Minerals All Smiles Highlighter/all-over puder: Tikei Mineral Veil Glow Bronzer: Milani Tantastic bronzer i fargen Fantastic Sun Glow Verktyg ansikte: Kabuki fra Artdeco Mascara: Smashbox Focal Point Eyeliner/kajal penna: Everyday Minerals Weeping Willow løs skygge Ögonbrynsprodukt: Clinique øyenbrynspenn Ögonskugga fast singel: NYX Jumbo Pencil i Iced Mocha og Yogurt Ögonskugga palett: NYX Trio i Honeycomb Ögonskugga lös: Gosh løst pigment i gull Verktyg ögon: Everyday Minerals skrå eyelinerkost Läppstift: NYX Round Lipstick Läppbalsam: Dermalogica Läppglans: H&M, en oransj en “Plumper”: Sephora Duschkräm: ingen spesiell Bodybutter/hudkräm: Kings & Queens Mango Bodylotion: Piz Buin after sun Deo: ingen spesiell Shampo: Green People Rosemary shampoo Stylingprodukt: Fudge saltvannsspray Handkräm: Weleda Sea Buckthorn Nagellack: NYX Girls Hot Pink Glitter Topplack: Essie Matte About You “Allround” produkt: Rosebud Doft dag: Armani She Tok bort det jeg ikke bruker og plutselig ble listen en del kortere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå