Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har lyst til å prøve meg på falske vipper, men er usikker, vil ikke se ut som en drag queen...punktvipper har jeg hørt gir mest naturlig resultat, men er ikke de vanskelige å sette på? Kan man bruke løsvipper om igjen mange ganger? Skal man ha mascara på før eller etterpå? Hvor finner jeg bra løsvipper og lim til en bra pris?
Mari90 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 hvis du leter litt på youtube ligger det masse videoer med hvordan man gjør det der har selv lyst til å teste det ut til fest og sånt, så har kjøpt to par fra NYX på cherrculture.com som kom i posten i dag, var billige og med lim, så taper ikke på det om det ikke er min greie
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Depend har bra punktvipper og lim. Jeg tar litt mascara på mine egne vipper først. Pruker pinsett og dypper i litt lim. Har en liten stripe lim oppå venstre handa. Hold den og tell til 10 så limet tørker litt og sett vippen mellom dine egne vipper, hold litt og slipp. Jeg legger de korteste nesten hele veien og et par middels lange i ytterkroken. Kanskje 6 stykker tilsammen på hvert øye. Så legger jeg et-to strøk mascara oppå, da blander de seg mer med hverandre. Synes det er penest å legge flytende eyeliner etterpå, da blir punktene mest usynlige. Det finnes instrusjonsvideoer på you tube.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Jeg bruker punktvipper til fest - 4-5 stk på hvert øye - fra litt over midten av øyelokket og mot ytterkant.. Setter de på før jeg tar på maskara, da "blander" de seg med egne vipper. Pass på å sette de helt nedpå vipperøttene, ser teit ut når de falske vippene er en 1/2 cm over dine egne Jeg synes punktvipper ser myyye bedre ut en sånne hele remser, det blir litt for mye. Brukte de fra Depend før, koster vel 75 kr ca? for 1 pk med ca. 60 stk på Vita om jeg husker riktig. Nå bestiller jeg heller på ebay, koster ca. 25,- kr for 1 pk. med lim og inkl. frakt! Så da er det ikke så farlig om man mister noen i vasken når man øver seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå