Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 Har nettopp fått vite at jeg er HIV negativ :D Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg håper noen kan lære av mine feil. Var en uke i syden i sommer, min 1 ordentlige ferie og gjett om jeg var spent. Dagen da jeg kom ned, kjente jeg bare en eneste lykkerus, der moralen var blitt lost, vel, en uke senere hadde jeg hatt sex med 3 forskjellige.........uten kondom!!!!!! Gikk med angst i 3 mnd, en sinnsyk angst, før jeg fikk tatt hiv test, og så angst i en uke etter det. Fikk ikke sove om nettene, bare gråt over hvor DUM,IDIOT og TOTALT ANSVARSLØS jeg hadde vært. Var sikker på at jeg hadde fått HIV, 100% sikker var jeg, og angsten var helt grusom. Absolutt noe jeg ikke unner DEG!!!!! Jeg har lært av mine feil, skal aldri sitte med en sånn angst igjen, hvis jeg kan bestemme selv. Ville bare dele dette med dere fordi jeg føler meg utrolig heldig akkurat nå, og håper at det ikke er din tur neste gang til å slite med en sånn total unødvendig angst!!! BRUK KONDOM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IDIOTEN Skrevet 25. september 2003 #2 Del Skrevet 25. september 2003 jaja......... jeg sitter nå og venter på svaret........ er det positivt så kaster jeg inn håndkleet for godt. er så forbanna dum , har hatt sex med 2 andre "venner" etter at jeg har tatt testen, men har ikke fått resultatet...... er jeg smitta så er dei 2 andre også...... og det er likesom det værste for begge disse jentene har barn..... hufffff så dum det går ann å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå