Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Har tenkt til å kjøpe concealeren til glominerals. Bruker Light i ID Foundation, noen som vet hvilken farge jeg bør kjøpe?
Gjest Heidila Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Har tenkt til å kjøpe concealeren til glominerals. Bruker Light i ID Foundation, noen som vet hvilken farge jeg bør kjøpe? tenker du på under eye concealeren? "beige" er den lyseste og passer de fleste med lys nordisk hud
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 tenker du på under eye concealeren? "beige" er den lyseste og passer de fleste med lys nordisk hud Mente Glominerals gloCamouflage Oil-Free Concealer;) Har en varm hudtone med litt gul undertone og har medium hudfarge tror jeg...
AnneMarthe Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Mente Glominerals gloCamouflage Oil-Free Concealer;) Har en varm hudtone med litt gul undertone og har medium hudfarge tror jeg... Da hadde jeg tatt golden. Eller det kommer litt an på hva du mener med medium hudfarge, siden du bruker Light i ID Foundation regner jeg med at du ikke er så veldig mørk Golden er ganske lys og har gul/varm undertone.
Gjest Heidila Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Da hadde jeg tatt golden. Eller det kommer litt an på hva du mener med medium hudfarge, siden du bruker Light i ID Foundation regner jeg med at du ikke er så veldig mørk Golden er ganske lys og har gul/varm undertone. enig ! tror golden hadde funket da. Nå har jeg ikke testet golden,bare sett bilde,så kan ikke si for sikkert. NÅ skal det sies at jeg bruker natural og er veldig blek,men den er et par nyanser mørkere enn huden min egentlig,så mulig den hadde funket,uten at jeg kan love noe da jeg ikek har sett huden din. Den passer bedre til meg når jeg har fått litt sol på kroppen iallefall,men her i trøndelag har ikk esommeren kommet ennå desverre :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå