Gå til innhold

Bryllupsalbum

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nesten fredig med albumet jeg lager i fra bryllupeet vårt, men jeg får noen sider til overs på slutten. Vet ikke hva jeg skal fylle de sidene med, bryllupsreisen er allerede med i albumet.

Gode (og dårlig) forslag tas imot med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lime inn bilder du liker fra bryllupet som ikke har "passet inn" noen andre steder? :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Lime inn bilder du liker fra bryllupet som ikke har "passet inn" noen andre steder? :)

Har allerede brukt så mange bilder som ikke "passet inn" noen andre steder for å prøve å fylle albumet mer.

Skrevet

Okei.. Hva med å skrive ned ting som du husker at folk sa, sanger dere spilte, øyeblikk som betydde noe ekstra. Sms`er/hilsner fra kjente og kjære, både i forkant og ettertid? Kanskje kan både du og mannen din skrive et stykke hver, der dere skriver deres tanker rundt bryllupet, og tanker og ønsker for framtiden?

Skrevet

Mulig dere allerede har gjort det, men dere kan lime inn talene/sangene, samt kirkeprogrammet, invitasjonen, bordkort, takkekort, meny ++

Skrevet

Hva med å skrive ned ting fra forberedelsene? Frieriet? Fremtidsdrømmer etc?

Gjest Spinell
Skrevet

De første hverdagene som nygift?

Bilder av bryllupsgaver mens de er i bruk?

(F.eks et pent dekket bord med servise og vinglass, hvis dere fikk det.)

Skrevet

Skrive inn gaveliste (hva som er fått fra hvem), og lime inn, som Spinell nevner, bilder av gaver som er i bruk.

Ellers kan du lime inn: (Om du har)

Bilder fra da du prøvde brudekjole.

Bilder fra utrdikkingslagene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet
Okei..   Hva med å skrive ned ting som du husker at folk sa, sanger dere spilte, øyeblikk som betydde noe ekstra. Sms`er/hilsner fra kjente og kjære, både i forkant og ettertid?  Kanskje kan både du og mannen din skrive et stykke hver, der dere skriver deres tanker rundt bryllupet, og tanker og ønsker for framtiden?
Burde vel egentlig ha skrevet at det er mange sider og ikke bare noen få. Vi har bestemt oss for å velge hvert vårt favorittbilde og pynte en side hver med det.
Mulig dere allerede har gjort det, men dere kan lime inn talene/sangene, samt kirkeprogrammet, invitasjonen, bordkort, takkekort, meny ++
Innbydelsen og takkekortet har jeg allerede limt inn. Skulle ønske jeg hadde tenkt på å lime inn kirkeprogram og sånt tidliger slik at de hadde kommet på rett plass. Får finne på en måte å fikse det på.
Hva med å skrive ned ting fra forberedelsene? Frieriet? Fremtidsdrømmer etc?
Har ikke lyst å ha med noe av det. Men kanskje jeg kan lime inn noen andre ting. Kan ha med strømpebåndet.
De første hverdagene som nygift?Bilder av bryllupsgaver mens de er i bruk? (F.eks et pent dekket bord med servise og vinglass, hvis dere fikk det.)
Har ikke fått brukt det nye serviset enda, da vi bor trangt å ikke har kjøkkenbord engang.
Skrive inn gaveliste (hva som er fått fra hvem), og lime inn, som Spinell nevner, bilder av gaver som er i bruk.Ellers kan du lime inn: (Om du har)Bilder fra da du prøvde brudekjole.Bilder fra utrdikkingslagene.
Gaveliste var lurt, det skal jeg ta med. Har ikke bilder fra da jeg var å prøvde brudekjole og utdrikkningslag hadde jeg desverre ikke.Da har jeg kommet frem til at jeg tar med:Hvert vårt favorittbildeBordkortMenyBarkartGavelisteGjesteliste
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det siste svaret ble litt rart, dataen fungerer ikke helt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange gode forslag :)

Har enda noen sider igjen, så tar gjerne imot flere gode forslag :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere skal ut å spise for å feire årsdagen for bryllupet, kan dere jo ta et bilde hvert år og lime inn etterhvert :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere skal ut å spise for å feire årsdagen for bryllupet, kan dere jo ta et bilde hvert år og lime inn etterhvert :)

Har bestemt oss for å lime inn alle kortene vi fikk..

Skrevet

Hvis jeg skal lage album, har jeg bestemt meg for å spare ti sider bakerst. For å kunne fylle ut en side hvert år om feiringen av bryllupsdagen, gjerne med et bilde eller to :)

Men nå vet jeg ikke enda om jeg gidder å lage album eller ikke da :ler:

Skrevet

Har bestemt oss for å lime inn alle kortene vi fikk..

Det var jeg akkurat på vei inn for å forseslå. :) Lur ide for da har man de samlet et sted.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skal lage album, har jeg bestemt meg for å spare ti sider bakerst. For å kunne fylle ut en side hvert år om feiringen av bryllupsdagen, gjerne med et bilde eller to :)

Men nå vet jeg ikke enda om jeg gidder å lage album eller ikke da :ler:

Tenkte også på det. Men bestemte meg for å ikke gjøre det, føltes litt som om at hvis jeg lot det være f.eks. 10 sider igjen så kommer ekteskapet bare til å vare i 10år.

Det var jeg akkurat på vei inn for å forseslå. :) Lur ide for da har man de samlet et sted.

Ja det er fint å ta vare på de. Noen må jeg legge i plastmapper fordi de er handlaget, men det blir vel bra det å. Nå gjenstår det bare å se om jeg får plass ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...