Gjest Sjenert gjest Skrevet 23. september 2003 #1 Skrevet 23. september 2003 Hei! Jeg har tenkt meg på brudekjolesalget som holdes i Oslo Millitære Samfund på lørdag den 27.september. Det jeg lurer på er om jeg skal dra alene, eller ha med forlover. Vi har vidt forskjellig smak når det gjelder klær, men samtidig føler jeg meg forpliktet til å ta henne med ( tradisjon?? ) Hva synest dere, dumt å gå alene, eller fornuftig??
Pip Skrevet 23. september 2003 #2 Skrevet 23. september 2003 Min forlover og jeg har også totalt ulik smak. Tenkte ikke på at det ville være dumt å ha henne med for å se på kjoler for det - og tok henne ikke med fordi det ble 'forventet', men fordi det er kjekt å ha noen å råføre seg med og sånn! Og det artige er at hun fant de kjolene som var mest 'meg' før jeg fant dem selv! Hun var en kjempefin hjelp, og jeg er SÅ glad for at jeg hadde henne med! (Nå skal det sies at vi har vært venninner i... ehhh... 17 år. Så vi kjenner hverandre GANSKE godt kan du si... )
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #3 Skrevet 23. september 2003 Jeg var alene når jeg valgt meg ut kjole. Synes det må bli opp til hver enkelt om de ønsker å ha med noen.
meta Skrevet 23. september 2003 #4 Skrevet 23. september 2003 Og jeg hadde med meg svigermor og mamma på kjoleprøving hver sin gang Forloveren min hadde ikke sett meg i kjolen før bryllupsdagen. Det der gjør man helt som man selv vil. Lykke til med kjolevalg :D
Engel Skrevet 24. september 2003 #5 Skrevet 24. september 2003 Man gjør som man vil, men det kan være greit å ha med seg en eller annen som kan hjelpe deg av og på med kjolen når du prøver, det hander at de som jobber der er litt opptatt.
MarianneE Skrevet 24. september 2003 #6 Skrevet 24. september 2003 Hva vil du selv? Det er vel det viktigste?
Ingeborg Skrevet 24. september 2003 #7 Skrevet 24. september 2003 Jeg skal for sikkerhets skyld ha med både mamma, søster og forlover, så her blir det action... :oops:
ringblomst Skrevet 24. september 2003 #8 Skrevet 24. september 2003 Jeg ville ikke ha med meg mer enn en person av gangen, kan bli litt mye meninger av og til. Først var hun som jeg senere spurte om å bli min forlover med, siste gangen var min mor med.
Miracl3 Skrevet 24. september 2003 #9 Skrevet 24. september 2003 Jeg hadde meg meg mamma da jeg kjøpte kjole. Grunnen til det er at forlover bor langt unna. Egentlig syntes jeg det var litt stressende å ha med mamme. Hun sa bare hele tiden åååå såååå fiiin du er Så det var ikke mye hjelp. Kjolen jeg kjøpte valgte jeg selv utifra hva jeg syntes satt best på meg. Men det viktigeste er at hvis du føler for å gå alene gjør du det , ønsker du å ha noen med deg , så tar du med deg noen.
Snorkie Skrevet 24. september 2003 #10 Skrevet 24. september 2003 Jeg skal sammen med min forlover og 4 andre venninner :o Blir nok mange synspunkter og meninger underveis, men jeg vet sånn ca. hva jeg vil ha :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå