Gå til innhold

Legning

Fremhevede innlegg

Gjest forvirret
Skrevet

Jeg har et spøsmål som jeg håper noen kan svare på. Helt siden jeg var liten har jeg følt at jeg var annerledes enn alle de andre jentene. Jeg var litt guttete med liten interesse for dokker. Likte godt å finne på gutteaktiviteter. På ungdomsskolen ble jeg mer feminin. Ble opptatt av sminke og klær som andre jenter. Men jeg følte meg allikevel annerledes. Kan ikke forklare det. Har alltid fantasert om jentesex, men aldri fått anledning til å leve det ut. Helt til for et par år siden. Da endte jeg helt tilfeldig opp i seng med ei dame. Etter det føltes det som mye falt på plass for meg. siden har jeg hatt sex med flere damer, og liker det. Jeg er i et forhold med en mann. Og ja han aksepterer at jeg har vært med noen damer. Han mener det er ok, slik at jeg får finne ut av hvem og hva jeg er.

Jeg blir glad i menn, men har opplevd å "falle for" ei dame og..tror jeg..

Så spørsmålet mitt er: Hva er jeg?

Noen menr at vi ikke skal sette oss i bås, men for min del så hadde jeg blitt glad om jeg visste hvor jeg stod.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Bifil eller lesbisk, men det er det bare du som vet helt 100%. Jeg tviler på at du er den eneste dama som føler det på den måten. ;)

Gjest Forvirret
Skrevet

Bifil eller lesbisk, men det er det bare du som vet helt 100%. Jeg tviler på at du er den eneste dama som føler det på den måten. ;)

Takk Gjest :)

Ja jeg heller nok mot bifil. Jeg faller for begge kjønn. Var greit å høre en annen oppfatning av det jeg tenker.

Jeg er nok ikke den eneste dama som føler det på den måten nei, selv om det mange ganger kan føles sånn :) Skapet er en fin plass å bo i for mange, tor jeg...:P

Hilsen Forvirret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...