Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvordan er din personlige stil i sommer? Hva har du tenkt å gå kledd i de neste månedene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 14. juni 2010 #2 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg har nettopp gått fra langt mellomblondt hår, til en kort bob med tung pannelugg i mørkebrunt. Ellers blir det større topper med mønster og print. Gjerne med "bryter-rygg". Har planer om å kjøpe meg noen grå eller sorte gladiatorsandaler. Olastoff. Knalle farger mot lyse, duse farger. Statementsmykker og masse ringer Litt rocka stil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 14. juni 2010 #3 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg har forelsket meg i maxi-kjoler, og kommer til å gå mye i slike, med ballerinasko eller pumps til. Kommer også til å gå mye i tank-kjoler, gleder meg spesielt til å få brukt en hvit fra Alexander Wang jeg kjøpte tidligere i vår. Jumpsuits (ermeløse og med korte ben)kommer til å gå igjen, ballerina-kjoler også. Fargeskalaen går fra sort via grått til hvitt, slik det gjør i høst/vintergarderoben min. For å gi antrekkene, som vil være ganske enkle både i snitt og farge, litt edge, vil jeg bruke accessoirer som hårbøyler med digre mesh-blomster etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå