Gå til innhold

Barbere armene...?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff ei venninne her om dagen, og oppdaget at armene hennes var rett og slett barberte. Det var ikke et eneste hår på dem. Ble så forbausa at jeg ville jo ikke spørre heller, men synes det var litt merkelig? Vet om jo at svømmere og sånt kan barbere armene, men hun er langt fra en idrettskvinne så det har ingenting med dette å gjøre.

Så det jeg lurer på er om dette er normalt, og at jeg er helt dum som aldri før har sett det? :-s

Videoannonse
Annonse
Gjest Vanndråpe
Skrevet

Vet mange har komplekser for hår på armene. De kan ha lange og/eller mørke og vil ofte ta dem bort. Men det er ikke mange jeg har hørt om som gjør det.

Skrevet

Har faktisk vurdert det selv. Jeg har MASSE hår på armene! De er lyse da.

Skrevet

Fikk kommentarer fra mange gutter i ungdomsårene når det kom til hår på armene, så jeg turte så vidt å gå i singlet..... :( Men forstår nå at jeg ikke har mer hår på armene enn normalen, så sier det heller er noe feil med de som kan slenge ut slike kommentarer. Ville ikke barbert armene mine, selv om jeg også har vært svømmer ;)

Skrevet

Jeg gjør det. Usikker på hvordan andre ser på mengen med hår jeg har der, men jeg syns ihvertfall det er for mye, og syns det var ubehagelig å gå uten langermet genser eller noe annet som dekket armene. Nå slipper jeg å plages med det, er helt klart verdt det å shave armene en gang i uka!

Om det er normalt er det vel ikke (definer normalt?:P), men vet at det er mange som gjør det - og tydeligvis flere som har lyst.

Skrevet

Jeg barberer armene på sommeren, hvis ikke ser jeg ut som en angora-katt. Mine er heldigvis lyse men blir så lange at jeg kan tvinne dem. I tillegg syns de lyse hårene enda bedre når en er brun. Har aldri sett på dette som unormalt, rart skulle å ha råhårete armer når man ellers barberer legger og lår på sommeren eller? Synes de er ufeminint når jenter har mye hår på armene.

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Jeg barberer armene på sommeren, hvis ikke ser jeg ut som en angora-katt.

Du er en angora-katt :opplyser:

Endret av brutal_mann
Skrevet

:ler:

Skrevet (endret)

Nei katten på avataren er en huskatt.

Endret av Vinnie
Gjest brutal_mann
Skrevet

*Notere at latteren sitter langt inne* :sukk:

Skrevet

er det ikke ork å barbere?det vokser vel ut veldig fort?

Jeg epilerer og vokser, og har bleka før.men aldri testa shaving.

Skrevet

Poeng til Brutal mann, første gangen du har fått meg til å le, hihi.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer armene, ikke hele tiden men når jeg gidder. Føler meg rett og slett mer vel da siden jeg får lange og delvis mørke hår.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke guffent med kaktusarmer? Har og hårete armer.... men får jaggu være nok m epilering av legger og bikinikant og barbering av lår og armhuler... Orker ikke tanken på piggete armrr og;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyse hår, men de er lange og mange. Jeg tar epilator eller voks. Har aldri barbert.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokser dem, fordi jeg har veldig mye mørkt hår. Syns det ser litt pussig ut med helt glatte armer også, men alikevel er det bedre enn pelsarmer.

Skrevet

:hoho:

Skrevet

Om du vurderer å begynne med hårfjerning på armene, så ikkje barber dei.. blir stikkete, piggete og du bare stimulerer håra og dei vokser fortere. Velg voksing! Så mykje bedre, og håra blir ikkje piggete og harde når dei vokser ut igjen..

eg er hud- og kroppsterapeut og vokser folk dagleg overalt på kroppen.. eg vokser sjølv armene mine sjølv om eg har lyse hår, deilig å ha hårfrie armer og bein ;)

Gjest redstar
Skrevet

Jeg barberer ikke mine armer, da kommer det jo bare mer hår?

Hm, men noen gjør vel dette også, men om jeg hadde vært plaget av dette hadde jeg vokset/tatt laser..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer ikke mine armer, da kommer det jo bare mer hår?

Hvorfor hvorfor HVORFOR tror folk dette!?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...