Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Bare tenk på hvordan det ser ut. Og brødet ligner jo også litt på en vagina, pølsa ligner på penis, ketchup blod og penis baklengs er sinep, noe som høres veldig likt sennep. Pølse i brød ser jo egentlig ut som en penis som er mellom beina på ei dame, altså mannen som legger penis mellom beina til dama. Sprekken på brødet er jo da vagina, pøsa er penisen. Men det er vel ikke uten grunn at folk er glad i pølse i brød, med både ketchup og penis, eh, sinep, eh, penis var det. 1
Gjest Trajan Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har aldri likt pølse i brød. Men når du forklarer det på den måten høres det VELDIG apetittelig ut
Meaty Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Dette er minst tredje gangen TS poster dette innlegget.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Dette er minst tredje gangen TS poster dette innlegget. Det hadde jeg glemt. Men godt det er noen som er våken da.
Maxi Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Dette er minst tredje gangen TS poster dette innlegget. Jepp. 3 gang jeg leser denne også!
Gjest Eurodice Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Når jeg en gang iblant spiser pølse, pakker jeg den inn i lompe. Underbevisstheten min tenker sikkert kondom, best å være på den sikre side og ikke holde pølsa direkte med ketchup på, for da blir det så mye klin
Wonders Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 kan du ikke spise frukt heller du da, Ts Bare menn som tenker slik ass... 1
Gjest Blondie65 Skrevet 16. juni 2010 #8 Skrevet 16. juni 2010 kan du ikke spise frukt heller du da, Ts Bare menn som tenker slik ass... Øh ... bananer da eller? Eple? Hvis man skal unngå mat som gir ... assosiasjoner til ... eh ... andre ting tror jeg man kan komme til å slite en del.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #10 Skrevet 16. juni 2010 kan du ikke spise frukt heller du da, Ts Bare menn som tenker slik ass... Sikker på at ts er en mann da? Gullrot ligner forresten også på en penis, men ingenting er like nært som pølse i brød med ketchup og sennep. Der har man ikke bare noe som ligner kjønnsorganer, men sex. Selv om å spise gullrot kan jo minne litt om oralsex da. Hard er den også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #11 Skrevet 16. juni 2010 Når jeg en gang iblant spiser pølse, pakker jeg den inn i lompe. Underbevisstheten min tenker sikkert kondom, best å være på den sikre side og ikke holde pølsa direkte med ketchup på, for da blir det så mye klin Lompe høres jo veldig ut som rumpe, så det blir egentlig analsex. Men pølse i brød med lompe rundt er jo greit så får vi jo med kondomen også, og rumpa i samme slengen. Nå mangler vi bare puppene, vet ikke om ketchup og sennetflaskene blir det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #12 Skrevet 16. juni 2010 Bare tenk på hvordan det ser ut. Og brødet ligner jo også litt på en vagina, pølsa ligner på penis, ketchup blod og penis baklengs er sinep, noe som høres veldig likt sennep. Pølse i brød ser jo egentlig ut som en penis som er mellom beina på ei dame, altså mannen som legger penis mellom beina til dama. Sprekken på brødet er jo da vagina, pøsa er penisen. Men det er vel ikke uten grunn at folk er glad i pølse i brød, med både ketchup og penis, eh, sinep, eh, penis var det. Det er nok bare du som er en liten pervers dritt
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #13 Skrevet 16. juni 2010 Det er nok bare du som er en liten pervers dritt Det var da ikke noe hyggelig sagt.
Zealuu Skrevet 17. juni 2010 #14 Skrevet 17. juni 2010 Jeg vil helst ikke tenke på hvilke metaforer du kan klare å koke sammen for f.eks. rå, hakket løk som man har oppå.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #15 Skrevet 18. juni 2010 Rå hakket løk? Kan vel sikkert se ut som noen sæsklumper på avstand. Eller litt vel mye talg, men har ikke så mye peiling på hvordan det ser ut, men tror det er hvit. Nå hadde jeg tenkt å skrive litt mer, men jeg er glad i løk og vil ikke miste matlysta. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #17 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg lurer på hvor enkelte får fantasien sin fra?
2ne2 Skrevet 10. november 2010 #18 Skrevet 10. november 2010 Til deg med de fantasiene dine så elsker jeg REKEsalat på pølsa mi! DIGG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå