Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg litt lei meg nå. Jeg har holdt på med en helt fantastisk gutt i en god stund nå. Vi har dessverre hatt sex mer enn en gang og han har virkelig gitt utrykk for at det skulle bli oss to. Sagt mye fint til meg. Om at jeg er den eneste og han og at han vil vi skal bli et par osv. Jeg har til og med latt han få hilse på mamman min. Så det hele har vært ganske så seriøst. Hvert fall fra min side. Jeg liker han veldig godt :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

oi fikk ikke skrevet ferdig alt! Vent litt

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva har han skrevet da?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her: Så når jeg logget meg inn på msn i dag sto det på nicket hans som følger: Jeg har møtt en helt nydelig jente som heter ***** og hun er så søt. Jeg tenkte bare what?? Hvem i alle dager er hun? Jeg spurte han hvem er hun? Han sa da en jente han hadde møtt på byen i helga. Og med sånn hjerte smiley. Så begynte han å skrive om hvor pen og deilig hun var:s Akkurat som jeg bare skulle ha vært en venn:s Jeg skjønner ingen ting nå. Han bare later som ingen ting har skjedd mellom oss. Vi holdt på også møter han en anna jente på byen. Så nå holder vi vist ikke på mer? Jeg fikk snakket så mye med han for han logget seg av ganske fort. Jeg har prøvd å ringe han men han svarer ikke. Jeg sitter her nå veldig forvirret og lei meg. Virker som han ikke tok dette som var mellom oss noe særlig alvorlig? Selv om han har gitt utrykk for det mange ganger. Jeg vet vi ikke er kjærester men synes dere det er okey av han å gjøre sånt? Jeg mener han har jo sagt flere ganger at jeg er den eneste for han og at han ikke vil ha noen andre. Jeg følte vi hadde noe spesielt sammen. Så dette kom jo som et sjokk for meg at noe som dette her sto på nicket hans sånn helt plutselig. Han sa heller ingen ting som: jeg beklager men dette funker ikke, Vi kan kun være venner og bla bla. Ingen ting. Bare om hvor pen og søt ***** var. Jeg er ikke så intressert i å vite hvor pen hun er da. Åssen ville dere ha reagert? :sukk:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Han høres ut som en sikkelig player spørr du meg! Bare drit i han. Du kan finne deg noe bedre. Han kommer sikkert til å gjøre det samme mot henne om ikke så lenge.

Gjest Awsome
Skrevet

Hadde vel bare kutta kontakten med han og bedt han dra til helvete om han hadde prøvd å få seg litt "hanky panky" eller annet av meg i ettertid.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

For en dust og en skikkelig looser han er. Glem ham og kom deg videre, han var bare en player og ikke noe mer å satse på.

Jeg hadde også blitt lei meg og såret ja.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Fysj så utrolig dårlig gjort av han :kjefte: Også sitte å skryte til deg om hvor pen og deilig hun er? :sjokkert: Nei vet du hva. Juling skulle han ha hatt!! Makan til oppførsel. Å kommer han tilbake til deg å vil ha noe, (som sex f.eks) så be han om å dra til helvete ja. Jeg skjønner ikke at noen kan være så patetiske? Han kunne i hvert fall ha snakket med deg først om situasjonen før han skriver sånt på nicket sitt. Han kunne ha sagt i fra til deg om denne deilige jenta som han hadde møt på byen. Ekkel fyr altså

Skrevet

Hadde lagt bort all energi som jeg ellers hadde brukt på han, og heller brukt den opp på gode venner og familie. Slike duster fortjener ikke å høre at de er duster engang. Jeg hadde sluttet å snakke til han tvert.

Skrevet

Han har vel forelsket seg i helgen, da. I noen andre enn deg. Sånn er livet. Og så lenge dere ikke var sammen, så har han jo ingen forpliktelser overfor deg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS IGjen: Jeg må vel bare glemme han. Selv om det ikke er så lett :sukk: Han er i mine tanker 24/7. Jeg klarer så vidt å konsentrere meg på jobb. Dette er veldig vanskelig. Jeg kan ikke akkurat tvinge han heller. Vil ikke virke helt desperat heller. Selv om jeg nesten er det. Jeg har jo sett for meg oss to sammen og at vi skulle flytte sammen(noe han sa han ville) Men ikke etter han møte *****. Hvem nå hun er! Det gjør så vondt å tenke på at han er sammen med henne nå og ikke meg.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Han har vel forelsket seg i helgen, da. I noen andre enn deg. Sånn er livet. Og så lenge dere ikke var sammen, så har han jo ingen forpliktelser overfor deg.

Nei de var jo ikke sammen men allikavel så var det råttent gjort av han

Skrevet

Selv om de ikke var sammen, så synes jeg at det er dårlig gjort av han å hoppe rett på en ny jente, og snakke til henne om hun jenta på den måten. Spesielt etter han hadde sagt at han ville ha bare henne o.l.

Gjest Grubler for mye
Skrevet

Drit i ham, han er vel en av de mannfolkene som kan ha flere jenter samtidig og ha dem på gress. Det er bare noe vi må lære oss, å bli avvist. Jeg hadde ikke giddet å si fra til ham engang, det er så tydelig at han ikke er engasjert i deg. Ikke la det knekke deg. Det er en erfaring du blir rikere. :klemmer:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du skriver "Vi holdt på også møter han en anna jente på byen. Så nå holder vi vist ikke på mer?"

Hva betyr "holdt på med"? Hva holdt dere på med? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

Du har min medfølelse... Han later som om dere hadde en knull-kompis relasjon og at du var helt klar over at det ikke ville bli noe mer enn sex.

Jeg hadde skrevet en mail til ham og fortalt i detalj hvor råtten jeg synes han var som gjorde noe slikt. Og sagt at jeg håpet kvinnfolket smittet ham med syfilis og GRISEDUMPET ham for en liten fjert med mye penger! :kjefte: Sånn bare for å få det ut, og så hadde jeg aldri snakket med ham mer.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd noe lignende selv, og du har min dypeste medfølelse. Hvis jeg var deg ville jeg ikke sløst vekk mer energi på ham. Du kan ikke gjøre noe annet enn å gå videre i denne situasjonen. Om du maser vil han bae syns du er klengete og patetisk. Jeg ville bare fortrengt hele fyren. Bruk heller energien din på å se smashing ut, gå på shopping, tren og få ut energi, ta deg en tur til frisøren eller noe, så angrer han nok neste gang han ser deg ;)

Jeg syns også det hjelper å ha jentekvelder og å holde seg aktiv, så skal du se at du tenker mindre på ham etterhvert. Lykke til :)

Skrevet

Jeg har opplevd noe av det samme selv, det var grusomt. Mitt tips er helt klart: Prøv å komme deg over han, og gå videre. Om en stund så vil du være glad for det. TRO MEG.

Skrevet

Du har min medfølelse... Han later som om dere hadde en knull-kompis relasjon og at du var helt klar over at det ikke ville bli noe mer enn sex.

Jeg hadde skrevet en mail til ham og fortalt i detalj hvor råtten jeg synes han var som gjorde noe slikt. Og sagt at jeg håpet kvinnfolket smittet ham med syfilis og GRISEDUMPET ham for en liten fjert med mye penger! :kjefte: Sånn bare for å få det ut, og så hadde jeg aldri snakket med ham mer.

Dette hadde jeg holdt meg for god for.

TS: skjønner at du er lei deg, utrolig umodent gjort. Dere kan ikke være så fryktelig gamle?

Ettersom det er helt klart at han ikke er noe å spare på, ville jeg ikke snakket mer til ham. Jeg hadde latt som om jeg gav blaffen i ham, og han ikke betydde noe for meg, brutt all kontakt, så hadde jeg heller grått på en venninnes skulder. Synes han virker så umoden at det ikke er vits i å prøve å snakke ham til fornuft..

Skrevet

Jeg hadde reagert cirka sånn.

Først tenkt: Åh, han liker i hvertfall ikke meg (skal litt til, men hadde vel måtte fordøyd det slik).

*ruslet videre ut i verden*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...