Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest leimeg
Skrevet

Jeg har den siste uken gått med en helt jævlig følelse i magen av at kjæresten er på vei bort fra meg. At han glir unna, og går med tanker om å gjøre det slutt.

Vi har vært sammen ett år, og det er bare en måned siden vi hadde det helt fantastisk. Men nå den siste uken har han virket distansert, og fraværende. Han sender ikke like mange meldinger, han skriver ikke noen fine ting, han viser ikke like mye nærhet når vi er sammen, han blir lett irritert over ting jeg sier.. det er så ufattelig fælt! Jeg går bare rundt og griner (selvfølgelig uten at han vet det).

Også tør jeg ikke spørre han om det, for jeg er så utrolig redd for hva han kommer til å svare. Vi skal på sommerferie om noen uker, og jeg har gledet meg sånn til den i flere måneder. Jeg ser for meg at jeg spør om det bare er fordi han er sliten (det har han sagt), eller om det er noe som plager han.. så ser han på meg med triste øyne og svarer "jeg vet ikke helt.. "

Også blir jeg dumpet. Igjen. Jeg blir alltid dumpet! Og jeg vet ikke om jeg klarer det enda en gang.. det var så sinnsykt tøft forrige gang. (Jeg er godt oppe i 20-åra så ikke fjortisforelskelser altså) Denne gangen har jeg gjort ALT jeg kan for å pleie forholdet, holde gnisten ved like, gjøre nye og spennende ting, overraske +++. Så blir jeg dumpet nå kan jeg ikke en gang trøste meg med at jeg ikke ga alt.. nå må jeg bare innse at jeg er helt mislykket.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er bare så lei meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil nok påstå at det er bedre å spørre om noe er galt, enn å gå rundt og gruble på det. Det vil slite deg ut. Og det er nok bare to svar du vil få; 1) det er noe galt i forholdet deres/følelsene hans, 2)han er sliten og utmattet og derfor virker han fjern.

Som sagt, bedre å vite enn å ikke gjøre det.

Skrevet

Snakk med ham. Det er ingen vei utenom.

Kanskje ligger det andre ting til grunn for at han ikke har vært like oppmerksom overfor deg, men jeg antar du har den følelsen vi alle får når noe er galt. Uansett vil en utsettelse ikke gjøre det annet enn verre for deg.

Skrevet

Eller han er bare litt lei og sliten for tiden og blir bare enda mer lei og sliten om du vil presse han til å prate.. Ikke alle menn som vil snakke alt ihjel som damer gjerne foretrekker å gjøre. Tror du skal si fra på en ordentlig måte at du gjerne vil snakke når han er klar for det, men så gi han tid og rom for å finne ut hva han vil. Enten går det over, eller han snakker med deg. Det kan selvfølgelig hende du har rett i at dere snart vil skille lag, men mas fra din side vil ikke bedre sjansene dine for å bevare forholdet. Det er hardt, men vi må bare innse at kvinner og menn takler ting på forskjellig måte..

Håper det ordner seg og at du klarer å tenke på andre ting fremover.

Gjest Grubler for mye
Skrevet

Snakk med ham! Men prøv å ikke vinkle det fra din side men mer fordi du er bekymret for ham sånn at det ikke oppfattes som et angrep for da blir ting feil i utgangspunktet.. Snakker av erfaring. Det er så lett å høres sytete ut om man spør om ting som "er du ikke glad i meg lenger" og så viser det seg at han kanskje ikke har det så godt men ikke har villet plage deg med det.

Men så er det dette igjen. Vi jenter tenker for mye og da baller det på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...