Gå til innhold

Hva synes dere?  

1. 1. Hva synes dere?

• Uten kondom er klart best og mest koselig og intimt.
      32
    • Jeg foretrekker kondom
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Foretrekker nok sex uten kondom ja,men i enkelte situasjoner så akn d nok være best m den på ailikevel.......

Skrevet

p-piller er satans verk! etter at dama slutta på de og vi gikk over til kondom så er ALT blitt mye bedre.. De pillene føkker opp sexlysten og gir sinnsyke humørsvingninger.. jeg bytter ut alt det mot en kondom any day!

Gjest Anonymous
Skrevet

Klart best UTEN kondom.

Men etter halvannet år uten ppille merker man stor forskjell på sexlyst og humørsvigninger som Gutt19 skriver.. 8)

Skal ikke være like enkelt bestandig gitt...

:roll:

Skrevet

Klart best uten kondom.

Men som de over sier; pillen gir noen uheldige bivirkninger. Valget blir da enkelt: kondom. Deilig er det jo uansett :sjarmor:

Skrevet

Deilig uansett???.... Tjei..... Skal en kunne hold epå i 16 timer og fremdeles ikke klare bli ferdig, ja da er kondom veldig kjekt.... :wink:

Er man usikker på div sykdommer, står man over til man VET... :wink:

Skrevet

Holde på i 16 timer? Med snabelen da eller? I så fall trengs kondom ja, for den er hårete - er ikke støvtørking som trengs :ler:

Skrevet

Helt klart uten ...... men nå er jo jeg i et fast forhold.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men merker gutten stor forskjell på å gjøre det uten kondom?

Synes dere gutter at dere kommer nærmere og mere intimt med jenta uten kondom?

Skrevet

Prøv å ta på en kondom på fingeren, stryk oppå, stryk så uten kondomen... Forskjellener så stor at jeg for min del står over om jeg må bruke kondom... jeg får det rett og slett ikke til!.... ( :o dæven så privat jeg var her da... )

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke stemt, for jeg mener det er avhengig av situasjonen.

Pt bruker vi ingen prevensjon pga. svangerskap, men jeg har hatt to lengre forhold der kondom har vært eneste prevensjonsmiddel - først i tre år, så i fire år. Jeg ville ALDRI ha proppet meg med kunstige hormoner, så her har det vært kondom eller coitus interruptus (som jo gir dårlig beskyttelse uansett).

Og faktisk: Kondom eller ikke kondom er et spørsmål om VANE. Ingenting annet.

Skrevet

Er allergisk mot kondom.. :oops:

Skrevet

Og faktisk: Kondom eller ikke kondom er et spørsmål om VANE. Ingenting annet.

feil! det er individuelt petinget!...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...