Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 De selger et servise som jeg er interessert i å kjøpe. Jeg kan spare ganske mye på å kjøpe det via denne nettsiden kontra i butikk. Men jeg synes nettsiden virket litt lite proff og ble litt usikker på om jeg tør å bestille derfra. Noen erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Nettsiden til.glassoginterior.no ser p.t bra ut. Men Kundeservice og daglig leder, ved navn; Henrik Hulaas, er ett kapittel for seg selv! Jeg forsøkte, flere ganger i går å "plassere en bestilling hvor jeg ønsket å betale m kort. Det gikk ikke. Jeg netthandel utenlands, også i går, uten problemer med kortbetaling. Fikk i dag en hyggelig mail fra glassoginterior.no hvor de tilbød seg å hjelpe om jeg hadde problemer m bestillingen. Jeg forsøkte å bestille én gang - uten å lykkes - og ringte derefter til glassoginterior for å ta imot hjelpen. Det ble en besynderlige samtale. Damene på "Kundeservice" visste åpenbart ikke hvordan "betalingssiden" på egen nettside var utformet. Efter en del merkelige påstander, og med det TOTALE fravær av serviceinnstilling, ble jeg satt over til daglig leder. Han påstod at jeg var vanskelig og kverulerende - selv om vi begge var enige om at "kundebehandlerene" og jeg hadde misforstått hverandre. Efterhvert begynte han å rope og skrike til meg at jeg burde "gå i meg selv", og at jeg var en besværlig kunde. Jeg ba de kansellere bestillingen og jeg kan GARANTÉRE at jeg ALDRI vil handle der igjen Det jeg fant ut var at jeg faktisk fikk varene billigere ved å søke på produsentene. Anonym poster: 9fcaeeee6325feaadc9c0b36fbbe2cdb 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Jeg har handlet derfra flere ganger, og har vært fornøyd. Dette er riktignok noen år tilbake, men det er rart om de har blitt dårligere siden da. Anonym poster: 2f16d8997c1b1b0fd2585775530222d4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Oi, så nå at du spurte i 2010... Anonym poster: 2f16d8997c1b1b0fd2585775530222d4
Madam Butterfly Skrevet 18. april 2013 #5 Skrevet 18. april 2013 Jeg har handlet derfra flere ganger, og har vært fornøyd. Dette er riktignok noen år tilbake, men det er rart om de har blitt dårligere siden da. Anonym poster: 2f16d8997c1b1b0fd2585775530222d4
Madam Butterfly Skrevet 18. april 2013 #6 Skrevet 18. april 2013 Å handle fra nettbutikken er IKKE problemet. Problemene oppsto i det jeg måtte kontakte kundeservice, og videre med daglig leder, Henrik Hulaas. Jeg ble regelrett skjelt ut. Han ropte og skrek at jeg "måtte gå i meg.selv" og at jeg sikkert oppførte meg slik "hver gang jeg pratet med kundeservice i andre firmaer også". Jeg svarte at det ALDRI hadde hendt meg tidligere - men han fortsatte å rope til meg at det var HAN sikker på osv. En rystende opplevelse - uten sidestykke!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Flere erfaringer? Anonymous poster hash: 078ee...34e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Det er kanskje litt sent for denne tråden, men til alle andre som vurderer å handle fra glassoginterior.no vil jeg si: ikke gjør det. Jeg kjøpte en lampe og ble lovet 2 uker leveringstid. De opplyste ikke om at de var tomme for lampa før jeg tok kontakt med dem etter nesten 3 uker og etterlyste den. De kunne ikke si når de fikk den inn. Etter 6 uker kom den, men da sendte de selvfølgelig feil farge! Jeg synes det var en utrolig dårlig opplevelse og handle hos glassoginterior.no og anbefaler det ikke til noen. Med mindre du vil ha noe du ikke har betalt masse for lenge etter du skulle hatt den... Anonymous poster hash: fcf36...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå