Gå til innhold

Menn som ikke stønner

Fremhevede innlegg

Gjest Lydmakeren
Skrevet

Bare lurer, hvor individuelt er dette? Syns ikke mannen det er digg med sex når han er stille? Syns det er rart, for han får jo orgasme når vi har sex, men kommer ikke en lyd ut av han omtrent, blir jo litt turn-off fordi jeg føler at han ikke liker sex da :lete:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg stønner som bare faen, jeg!;) De finnes, jeg LOver deg : :yvonne::fnise: Tihi^^

Skrevet

Her lager han ikke en lyd, kun utløsning som viser at det er godt for han... Skulle ønske han viste det på flere måter ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Her lager han ikke en lyd, kun utløsning som viser at det er godt for han... Skulle ønske han viste det på flere måter ;)

Rimelig vanlig :)

Skrevet

Ja, det blir jo litt frustrerende. Han tar ikke intiativ til noe heller, er svært forsiktig med alt han foretar seg i senga. Men mulig jeg bare syns det er uvant fordi min forrige kjæreste var helt omvendt. Men er ikke sikkert at utløsningen viser at det er godt heller, har hørt om gutter som får orgasme selv om de ikke syns det er så deilig. Som ren mekanisme liksom?

Skrevet

hehe, kjæresten min mister helt lysta av å høre sine egne stønn, så han er ganske stille når vi har sex, bortsett fra litt høy pusting. Også stønner han når han får utløsning, virker ikke som han klarer å la være. tror menn generelt liker mer å høre damestønn! :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Kjent sak. Mannen her er så taus at det er tragisk. Men siden vi har vært sammen så lenge og siden han har skjønt hvordan jeg føler det om saken. Så er han tidvis flinkere å "si fra". Man kan vel neppe kalle ham en stor kunstner innen kommunikasjon, men han er ikke knusetyst til enhver tid mer. Et stille "åh.." kan høre en gang i mellom. Jeg er fornøyd!

Skrevet

Hehe.. jeg vet ikke hvordan det er for disse stille mennene, men jeg må si at jeg er jævlig glad for at kjære stønner og lager gromlyder - det er turn on! :jepp:

Har hatt flere tidligere elskere som var knusk lydløse, man kan bli litt usikker av det :sjenert:

Skrevet

Kjent sak. Mannen her er så taus at det er tragisk. Men siden vi har vært sammen så lenge og siden han har skjønt hvordan jeg føler det om saken. Så er han tidvis flinkere å "si fra". Man kan vel neppe kalle ham en stor kunstner innen kommunikasjon, men han er ikke knusetyst til enhver tid mer. Et stille "åh.." kan høre en gang i mellom. Jeg er fornøyd!

Hmm. Etter du fortalte det, føler du at stønnene hans er ekte nå da? Jeg lurer på om det er undertrykt, på samme måte som gråting f. Eks at de er så stille, fordi menn liksom ikke skal stønne? Har ikke opplevd dette før, liker det ikke men føler ikke jeg kan fortelle det heller, da vil han vel heller føle at det blir et press på han. Skikkelig rart å gå fra en som var en dominant og høylytt "jævel" i senga til han her altså.

Skrevet

Hehe.. jeg vet ikke hvordan det er for disse stille mennene, men jeg må si at jeg er jævlig glad for at kjære stønner og lager gromlyder - det er turn on! :jepp:

Har hatt flere tidligere elskere som var knusk lydløse, man kan bli litt usikker av det :sjenert:

:rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja det er ekte. Han er ingen stor kunstner i skuespill heller. Og ikke noe han forsøker å undertrykke. Spontant og ekte men stille. Man må være så nær ham som når det går for ham for å høre det. :ler:

Og jeg vet det fordi det er ikke hver gang, men spesiellt for de gangene vi har BRA sex. Som når det er en stund siden eller vi har brukt god tid.

Og så legger han seg alltid "nedpå" meg etterpå en stund. Han liker kosinga og vet at jeg trenger bekreftelsen. Vinn vinn situasjon. :)

Skrevet

Kjæresten min lager gudskjelov ikke mye lyd!

Kan komme litt lyder en gang i blandt, og alltid når han kommer, og det er bra.

Om han skulle ha stønna, eller alltid laga noe lyd.. Det hadde jeg nok ikke likt tror jeg.

Men nå er jeg vandt med at han er slik han er, så hadde flirt om han plutselig skulle komme med masse lyder :ler:

Skrevet

Jeg husker ærlig talt ikke om han jeg har sex med nå lager lyder, vi har ikke hatt sex så mange ganger. Tror kanskje det kommer noen stønn når han kommer, men ikke så mye mer. Han lager malelyder når vi koser da :rødme:

Skrevet

Ja det er ekte. Han er ingen stor kunstner i skuespill heller. Og ikke noe han forsøker å undertrykke. Spontant og ekte men stille. Man må være så nær ham som når det går for ham for å høre det. :ler:

Og jeg vet det fordi det er ikke hver gang, men spesiellt for de gangene vi har BRA sex. Som når det er en stund siden eller vi har brukt god tid.

Og så legger han seg alltid "nedpå" meg etterpå en stund. Han liker kosinga og vet at jeg trenger bekreftelsen. Vinn vinn situasjon. :)

Det jeg har tenkt på, dette med bra sex. Jeg vet ikke hvordan han har vært med andre, så jeg undrer jo for meg selv om han kanskje er så stille rett og slett fordi han ikke syns det er så bra?! Eller om han ikke syns sex (generelt eller med meg vet jeg ikke) er noe særlig. :S Han bruker veldig lang tid på å komme i mål. Huff blir usikker av dette her.

Er redd for å miste interessen for han pågrunna dette her, for han er den første ordentlige og snille mannen jeg har møtt. Ikke bare pågrunna stønninga, men det at han er så forsiktig når vi har sex også. Takler det ikke selv om jeg har lyst.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har alltid vært av den "stille" typen. Altså jeg kan komme som en kanon, men jeg lagde aldri særlig med lyder.. Slik var jenta mi også.

Meeeeeeen så ble jeg sammen med en ny jente som stønnet mye, og det var jo veeeeeeeldig opphissende & spennende... Hun synes det var rart at jeg ikke lagde noen som helst lyd - så jeg begynte så smått å stønne rolig litt her og der - klarte til og med få frem en ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅAEEEEEEEEEEEEEEEEhHHhhh når jeg kom.. Hun tenner ENORMT på det.. Det kjedlige er at det fortsatt er uvant for meg - men jeg kommer nå iallefall til å "øve" meg, til det kommer av seg selv, naturlig... :) Må bare finne meg selv liksom.. hehe..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mannlig skamfølelse, der har du svaret TS. Skammen over mannlig seksualitet, som gjerne er dominant og aggressiv. Husk på hvordan feminin seksualitet idag hauses opp som vakker og komplisert mens mannlig fremstilles som stygg og enkel. Det er i alle fall slik jeg opplever det. I tillegg kommer skammen over egen kropp, i tillegg til alminnelig sjenanse. Sier ikke at dette gjelder alle, men jeg tror nok at det gjelder mange flere enn bare meg selv.

Skrevet

Jeg hadde en fast sengepartner over lang tid for en stund siden, og han var helt stille under akten. Kom stort sett med noen små lyder idet han kom, men ikke noe mer.. Jeg forklarte at jeg tente på å høre han og han forsøkte å lage litt mer lyd. Ikke falskt, men bare "slippe" det ut når han synes det er veldig godt. Når han bare fikk litt tid på seg begynte han å lage mer og mer lyd. Nå har han store problemer med å ti stille, og han synes det er/blir mye bedre når han lager lyd. Det synes jeg også.

• Liker 1
Skrevet

Bare lurer, hvor individuelt er dette? Syns ikke mannen det er digg med sex når han er stille? Syns det er rart, for han får jo orgasme når vi har sex, men kommer ikke en lyd ut av han omtrent, blir jo litt turn-off fordi jeg føler at han ikke liker sex da :lete:

Dette tror jeg er fryktelig fra person til person.

Samboeren min stønnet omrent ingenting da vi ble sammen, men vi snakket om det. Da spurte jeg av rein natur hvorfor han ikke gjorde det - da svarte han at han ikke trodde det var noe spes for oss. Men nå nyter begge og lager masse lyd.

Skrevet

Tror det er nokså individuelt. Min ex gav ikke lyd fra seg i det hele tatt, selv om det kom for ham. Min nåværende kjæreste lager litt lyd. Ikke for mye og ikke helt stille heller. Bare akkurat passe :yvonne: Synes det skal være litt lyd hvertfall. Ganske opphissende det :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han stønner ikke høyt, men han småstønner og puster. Jeg vet ikke hvordan han hadde hørtes ut om han stønte høyt, har forsøkt å få han til å gjøre det :fnise:

Har fått han til å stønne litt mer når jeg suger/runker han i hvertfall. Kommunisere at det er godt feks med kroppen,lyder osv.

Vi har det ganske avslappet i senga begge to - så jeg tror ikke det kommer av sjenanse eller vanskeligheter for å slippe seg løs. Så jeg vet ikke hva dette kommer av. Ikke han heller.

Jeg stønner, av og til småstønner jeg og av og til kan jeg bli ganske høylytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...