Zoo Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Ja, nå har oppvaskmaskina vår slutta å gå. Det vil si at vi får starta den, så går den en stund også er det stopp. Det lyser ei lampe ved siden av ei stjerne og jeg mener å huske at det betyr at vi må kjøpe oppvaskmaskinrens eller noe i den duren da. Hvor jeg har det fra veit jeg ikke, men det er iallefall det jeg har hørt. Samboer mener det bare er tull og at det må være en annen grunn til at den ikke vil gå og at lampa har lyst hele tida. Noen som vet? Det er snakk om en bosch, står Silence plus på den.
The Kitten Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Kan du ikke bare forsøke å kjøre maskinrens på den da?
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Den går ikke fordi den ikke har bein...
Zoo Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2010 Den går ikke fordi den ikke har bein... Joda, ben har den! For det var det ordentlig trøbbel med da vi skulle sette den opp. Men kanskje den trenger krykker?
Zoo Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2010 Kan du ikke bare forsøke å kjøre maskinrens på den da? Joda, men må gå 9km til butikken for å kjøpe det, og da er det veldig synd om det ikke er det som feiler den men noe vi kunne fikset hjemme.
Gjest Sitronmelisse Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Mitt tips: Vi opplevde nylig akkurat det samme, og det viste seg at det var noen (gjester) som hadde vridd på "vannkran-skruen" som står på kjøkkenvasken vår, slik at det ikke kom vann inn i oppvaskmaskina. Vi vred skruen og voila - maskina gikk som før. Sjekk forresten også at ikke vannledningen ligger i klem. Endret 14. juni 2010 av Sitronmelisse
Gjest Rosemor Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Sjekk bruksanvisningen. Det står vanligvis "feilsøk" bakerst i heftet... Hvis ikke du har den, finnes den helt sikkert inne på Bosch sine nettsider.
Zoo Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Vi fant ut at det var fordi en grønnsaksfjøl sto for høyt opp så den som skal gå rundt oppi der ikke gikk ordentlig rundt. Smart oppvaskmaskin som stopper når den ikke får vaska skikkelig Men takk for hjelpen alle sammen, spesielt brutal mann! Endret 14. juni 2010 av Zoo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå