Gå til innhold

Har han gått inn i et rebound-forhold?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En mann som jeg liker veldig godt ble sammen med en kvinne han hadde kjent veldig godt lenge et par måneder etter at han hadde flyttet ut fra sin kone (var ennå ikke separert). De har nå flyttet sammen. Konen hadde et forhold til en annen mann og dette, tror jeg, knuste ham da han fant ut. Jeg vet at han elsket henne. De er ennå ikke skilt.

Helt tilfeldig møtte jeg denne mannen på gaten for et par uker siden og vi hadde en lang prat. Han fortalte meg da at han var veldig usikker på om den nye damen var "the one" og at han ikke vet hva fremtiden vil bringe (hadde vel ikke sagt det hadde det vært seriøst?), at han ennå ikke har det så godt og han hadde problemer med å svare da jeg spurte om han var forelsket i hun nye...Jeg vet at denne mannen liker meg også.

Av gitt info: ville dere antatt at hun er en rebound? Det virker sånn på meg, men samtidig har han jo flyttet sammen med henne.

Jeg er interessert i ham selv og lurer på om jeg skal gi ham tid og komme tilbake til ham etter noen måneder eller bare glemme fyren...

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Si til han at hvis hun nye dama ikke funker, så kan han ta en øl med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...