Gjest gjesten Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jesss. Hva ville du tenkt om du ble veldig forelsket i en gutt, men så viste det seg at hans penis kun var 17cm i erigert tilstand og noe over 12 cm i omkrets. Ville du blitt veldig skuffet over denne penisstørrelsen? Man hører jo hele tiden at den skal være så sinnsykt svær og jævlig, ja, helst oppi 20 cm og 14 cm rundt. Er det jeg som har misforstått, eller skal det være slik?
rosaprosa Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 ehh.. er ikke det en ganske vanlig penis da? Gjennomsnittet er jo på rindt 15, så den er jo faktisk litt over gjennomsnittet? Og nei, hadde ikke blitt skuffet:)
Gjest anonymus Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Nei, det er rart med det, det der.. Jeg aner ikke hva en gjennomsnittspenis ligger på, noen sier 15, andre 16. U nevvah know
Hinata Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 (endret) 17 er jo over snittet, og det er nok i øvre del av trivselsskalaen for min del. Edit: Det jeg mener er at hvis den blir noe særlig større får jeg vondt Endret 14. juni 2010 av Hinata
*Numi* Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Du har nok misforstått. Og hvis du henger deg opp i penisstørrelse og blir skuffa kun basert på det, da vil jeg ihvertfall påstå at du har misforstått. Gjennomsnittet er på rundt 15 cm, uansett, så 17 cm er ikke lite.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Dog det skal sies at jeg forstår veldig godt at jentene helst er på utkikk etter menn med en penis som sprenger de totalt og som helst butter i veggen for alt det er verdt, men ja. Men en ting forstår jeg ikke; Når damene dumper, eller sender mannen hjem fordi penisen kanskje ikke fylte dems kriterier på det området. Hvor blir det av sympatien her? Her er det kanskje ikke snakk om et avvik på 2-3 cm, men gjerne mye mer. Men hallo? De mennene med små peniser er jo mennesker de også? Jeg kan jo godt skjønne at det blir en smule problematisk hvis mannen har en penis under 10-12 cm, men man bryter enkelt og greit ikke kontakten av den grunn. Det blir jævlig kynisk. Jeg ser jeg virker bitter og sånt, men er ikke det assa :-D Ts her forresten
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Dog det skal sies at jeg forstår veldig godt at jentene helst er på utkikk etter menn med en penis som sprenger de totalt og som helst butter i veggen for alt det er verdt, men ja. Men en ting forstår jeg ikke; Når damene dumper, eller sender mannen hjem fordi penisen kanskje ikke fylte dems kriterier på det området. Hvor blir det av sympatien her? Her er det kanskje ikke snakk om et avvik på 2-3 cm, men gjerne mye mer. Men hallo? De mennene med små peniser er jo mennesker de også? Jeg kan jo godt skjønne at det blir en smule problematisk hvis mannen har en penis under 10-12 cm, men man bryter enkelt og greit ikke kontakten av den grunn. Det blir jævlig kynisk. Jeg ser jeg virker bitter og sånt, men er ikke det assa :-D Ts her forresten Har du blitt dumpet pågrunna størrelsen da? å vet du at det er grunnen? jeg har personlig aldri hørt fra noen jeg kjenner, inku. meg selv at størrelsen har vært grunn til å dumpe noen, iHVERTFALL ikke om det er gjennomsnittlig det er snakk om
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Nei, jeg har ikke det =) Men jeg snakker ikke på vegne av meg selv, men om tidligere tråder her på KG som jeg har lest Jeg personlig har aldri vært i et forhold i og med at jeg fortsatt er ganske ung. Selvsagt har jeg vært i et kortvarig forhold, men ikke det store kan du si. Selv har jeg aldri hørt noe klaging på størrelsen, men man kan jo begynne å lure
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Har du blitt dumpet pågrunna størrelsen da? å vet du at det er grunnen? jeg har personlig aldri hørt fra noen jeg kjenner, inku. meg selv at størrelsen har vært grunn til å dumpe noen, iHVERTFALL ikke om det er gjennomsnittlig det er snakk om Tror forresten at dette med størrelsen for menn er som dette å få orgasme for kvinner. "Alle menn skal ha stor pikk" og "alle damer skal få vaginal orgasme". Sånn er ikke virkeligheten, tror dette får både menn og kvinner til å føle seg mindre tilstrekkelige?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå