Gå til innhold

Bilde i avisen etter bryllupet?

Skal dere ha bilde i avisen etter bryllupet?  

1. 1. Skal dere ha bilde i avisen etter bryllupet?

• Ja
      19
    • Nei
      5
    • Vet ikke
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om dere skal anonnsere bryllupet i avisen spør jeg: Skal dere ha bilde i avisen etter bryllupet?

Vårt bilde kommer kanskje i avisa i morgen, men jeg tviler på at vi rykker det inn i mer enn en da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I våre lokalaviser skjedde dette automatisk og er gratis, og fotografen tok seg av alt.

Skrevet

Vi hadde ingenting før, men fotografen ordnet bilde etterpå. Vi hadde helt glemt dette og ble så overrasket da naboen så bildet i avisen - gledelig overrasket.

Skrevet

Ja, jeg regner med vi skal det..Men jeg vet ikke om vi må ordne dette selv eller om fotografen gjør det!

Skrevet

Fotografen vår sender automatisk bilde til de tp lokalavisene hjemme, og han spurte oss om det var andre aviser vi ville han skulle sende det til. Og det var det :)

Skrevet

Jess, det skal vi ha. Både i lokalavisen her og der familien min kommer fra.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jess, det skal vi ha. Både i lokalavisen her og der familien min kommer fra.

hva betyr jess? :hoho:

Skrevet

har du ikke hørt sommerplagen for i år (eller var det ifjor)

Jess, det er sommer og ingenting er pes....osv.... :kul:

Skrevet
I våre lokalaviser skjedde dette automatisk og er gratis, og fotografen tok seg av alt.

:enig_animasjon:

Veldig koselig (selv om jeg er skilt nå....!) :sjarmor:

Dina

Skrevet

Fotografen ordnet det for oss, vi bare opplyste hvilke avis(er) vi ønsket. Vi giftet oss på en fredag og allerede tirsdagen etter stod bildet i lokalavisa :)

Skrevet

Fotografen ordnet dette automatisk. Han spurte bare hvilke aviser vi ønsket. Det kom som en overraskelse på oss da det sto i den første avisen (knapt 2 uker etterpå). Forskjellig bilde i alle 3 avisene!

Skrevet

Har egentlig ikke snakket om det, men tror nok at svigers vil rykke inn et bilde av oss i et par aviser - må jo fortelle verden at godgutten deres ikke er ledig lenger (hmm, det har han jo ikke vært på mange år) :ler: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...