Gjest Glad i reiser, u Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har postet dette på reiseliv også, men liten respons. Jeg har ferie nå og litt seinere i sommer, to uker i hver bolk. Det ble slik pga diverse ting på jobben. Samboeren min jobber da jeg har fri og det gjør venninnene mine også. Jeg har lyst til å på tur. Hva hadde dere gjort? Sittet hjemme eller dratt på en liten tur helt alene? -Glad i reiser-
Gjest navnelapp Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Eg hadde ei lita veke i Paris i fjor haust, og elska det. viss du trivest i ditt eige selskap, og tek med lesestoff og ipod eller liknande, kan det vere kjempefint. God tur! :-)
Gjest glad i reiser Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Eg hadde ei lita veke i Paris i fjor haust, og elska det. viss du trivest i ditt eige selskap, og tek med lesestoff og ipod eller liknande, kan det vere kjempefint. God tur! :-) Fint å høre at du koste deg Hvis jeg gjør dra alene tror jeg det blir i Norge Men kan være koselig det også sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå