knutmoore Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Hver gang etter jeg har dusjet så får jeg alltid så mye volum i håret, visst det er riktig ord. Håret blir liksom så mye tykkere og sånt.. og jeg måte vente 2-3 dager før håret har krympet (visst det er riktig ord?).. så etter 2-3 dager er håret akkurat sånn som jeg vil ha det. Men etter hver gang jeg har dusjet blir det så mye volum i det, noe som irriterer meg, siden jeg er veldig opptatt av hvordan håret mitt er. Etter hver gang jeg har dusjet så venter jeg i rundt 3 timer da det har tørket, og så bruker jeg nesten 1 time på å rette det med rettetang. Jeg har ganske tykt hår. Hva kan jeg gjøre med dette problemet? Jeg kan jo ikke bare dusje en gang i uken. Hva kan løsningen på problemet være? At jeg bare dusjer håret 1 gang i uken? Hvor ofte trenger man egentlig å dusje håret? Og hva skal jeg i så fall da bruke når jeg dusjer for å hindre at håret blir vått? Jeg har hørt om sånn dusj hette eller hva det heter.. kan det funke? Og hvor kan jeg kjøpe det? Forslag til nettbutikker? Hva ellers kan være løsningen på problemet? Er det mulig med hårføner? Vil det hjelpe noe? Jeg er til info en gutt på 16.
fink Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Hver gang etter jeg har dusjet så får jeg alltid så mye volum i håret, visst det er riktig ord. Håret blir liksom så mye tykkere og sånt.. og jeg måte vente 2-3 dager før håret har krympet (visst det er riktig ord?).. så etter 2-3 dager er håret akkurat sånn som jeg vil ha det. Men etter hver gang jeg har dusjet blir det så mye volum i det, noe som irriterer meg, siden jeg er veldig opptatt av hvordan håret mitt er. Etter hver gang jeg har dusjet så venter jeg i rundt 3 timer da det har tørket, og så bruker jeg nesten 1 time på å rette det med rettetang. Jeg har ganske tykt hår. Hva kan jeg gjøre med dette problemet? Jeg kan jo ikke bare dusje en gang i uken. Hva kan løsningen på problemet være? At jeg bare dusjer håret 1 gang i uken? Hvor ofte trenger man egentlig å dusje håret? Og hva skal jeg i så fall da bruke når jeg dusjer for å hindre at håret blir vått? Jeg har hørt om sånn dusj hette eller hva det heter.. kan det funke? Og hvor kan jeg kjøpe det? Forslag til nettbutikker? Hva ellers kan være løsningen på problemet? Er det mulig med hårføner? Vil det hjelpe noe? Jeg er til info en gutt på 16. Tykt hår er kjempefint! Da jeg var yngere hadde jeg det likedan. Likte ikke å vaske håret, fordi det ble så digert etterpå. Nå er jeg kjempeglad for at jeg har hår med volum, og synes det er kjempefint:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 hvis du er gutt, klipp håret ditt ? eller bruk renati strong hold glaze. bruk litt produkter i håret! det finnes produkter som gjør håret silkemykt og glatt. les litt rundt på blivakker.no eller andre nettsider om produkter.
sunnlivsstil Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 dusjhette har jeg brukt i alle år når jeg ikke ønsker at håret skal bli vått, dusj når du vil, og bruk dusjhette, og vask håret 1 gang i uken så lenge det ikke blir fett:) KJøp noen gode hårprodukter som kan brukes etter hårvask(spør i frisørsalong) Kjøp dusjhette på f eks, HM, eller google etter nettbutikker, hvis du synes det er flaut å gå i jentebutikker
Leah7 Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 dusjhette har jeg brukt i alle år når jeg ikke ønsker at håret skal bli vått, dusj når du vil, og bruk dusjhette, og vask håret 1 gang i uken så lenge det ikke blir fett:) KJøp noen gode hårprodukter som kan brukes etter hårvask(spør i frisørsalong) Kjøp dusjhette på f eks, HM, eller google etter nettbutikker, hvis du synes det er flaut å gå i jentebutikker Hei! Hvis du har et hår med veldig mye volum og ønsker å få det litt mindre *fluffy* for å kalle det det.. Da kan du evt kjøpe en shampo som tynger håret litt mer. Et eks. på dette er - All soft shampo fra Redken. Den får du kjøpt hos frisøren. Koster en del mer enn vanlig dagligvare shampo, men er et veldig bra og drøyt produkt. Man trenger kun 1 kronestykke i menge med shampo til en hårvask. Evt. kan du også bruke Conditioner(balsam)til slutt, som også samler håret litt og lukker skjellagene i hårstråene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå