Daiquiry Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg husker det var en del her inne som også ble singel i januar. Hvordan går det med dere??
Sunniva81 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Jeg for min del stortrives og har det kjempebra Har faktisk et par beilere også som gir masse hærlig oppmerksomhet :knis:
Rexina Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Har det også veldig bra:) Var jeg som brøt ut, og er nå i ett nytt forhold. Mye bedre enn det forrige på alle måter:) Hvordan går det med deg?
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Jeg ble singel i desember, men svarer likevel Jeg hadde 5 interessante mnd som singel. Møtte diverse upålitelige drittsekker, og en fyr som var steinrar. Og i dag er det 5 uker siden jeg ble sammen med exen igjen, er ganske så forelsket.. :rødme:
Daiquiry Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2010 Jeg ble singel i desember, men svarer likevel Jeg hadde 5 interessante mnd som singel. Møtte diverse upålitelige drittsekker, og en fyr som var steinrar. Og i dag er det 5 uker siden jeg ble sammen med exen igjen, er ganske så forelsket.. :rødme: Grattis da!! Det er jo super koselig for dere Håper det går bra med dere denne gangen
Neshorn Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Jeg ble singel i januar, men ble vel ikke medlem her før litt senere. Likevel, jeg svarer:) Jeg har hatt et par-tre mislykka "har noe på gang"-fyrer som har gitt meg massivt med bekymringer og hodebry. Men plutselig dukket det opp en bra og seriøs fyr sent i april, og nå er vi kjærester:) Så det går veldig bra og jeg håper det blir en stund til neste gang jeg sitter desperat og taster om teite gutter på singelforumet:p
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Jeg ble singel i mars, og har aldri hatt det bedre. Ny kjæreste som overgår alt av drømmer og forventninger og livet føles deilig om dagen Var jeg selv som brøt ut av forrige forhold da jeg følte meg tatt for gitt, og at vi som par hadde vokst fra hveranre.
Daiquiry Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2010 Så koselig å høre at det går bra med dere jenter . Jeg selv har truffet en veldig hyggelig fyr, og vi har vært på 4 dater på 1 1/2 uke, så dette lover godt. Men jeg er jo rimelig "brent" fra sist, så jeg tar det veeeeldig med ro.
Sign Skrevet 19. juni 2010 #9 Skrevet 19. juni 2010 Ble (ufrivillig) singel i mars, men svarer likevel. Jeg er faktisk imponert over alle dere som er kommet dere "i gang" igjen! Jeg synes jeg har kommet langt; siste 2 helgene uten barn har jeg - om ikke akkurat hatt det fantastisk - så i allefall hatt det ok (vært mange gråte-helger før det). Har ikke vært på "markedet" på 16 år så jeg vet vel ikke helt hvordan man gjør det... Å treffe en ny, mener jeg!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #10 Skrevet 19. juni 2010 Jøss, virker som alle får seg ny type med en gang jo.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #11 Skrevet 19. juni 2010 Jøss, virker som alle får seg ny type med en gang jo. Ikke jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #12 Skrevet 19. juni 2010 Jeg har vært singel mange år siden jeg gjorde det slutt med eksen min. Skjønner ikke hvordan man finner noen så fort. Mulig jeg er for kresen da, men skjønner virkelig ikke hvordan man faller for noen så lett, og samtidig klarer å unngå de useriøse.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #13 Skrevet 20. juni 2010 Hvor møter dere alle disse typene? Har også vært singel en stund og enten er jeg blind eller veldig kresen, for de fleste jeg treffer på byen er ikke akkurat noe å falle for...
Just-A-Girl Skrevet 20. juni 2010 #15 Skrevet 20. juni 2010 Jeg ble singel i januar. Har siden april hatt det kjempe bra, har dessverre et lite tilbakfall nå i helgen, vet ikke helt hvorfor. Føler meg nok bare ensom, og da tenker jeg på hvor fint vi hadde det *snufs* Forventer at det skal gå over snart, og at jeg straks skal kunne si: "Jeg har det flott" Og ja, jeg har en fyr jeg har vært på 1 date med, og håper det blir flere når han kommer hjem igjen om ei uke
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #16 Skrevet 20. juni 2010 Jeg fant min drømmemann på nett Hadde aldri trodd det skulle skje så fort men jammen var ikke hjertet kapret rimelig fort. Nå svever jeg på en rosa sky og bare håper at dette skal vare evig Hehe.. romantiker er jeg ihvertfall. Men jo, livet er herlig om dagen <3
Tonje24 Skrevet 21. juni 2010 #17 Skrevet 21. juni 2010 Hei:) jeg ble singel i mars, men jeg hiver meg på. Etter bruddet ville jeg bare ha gutter veldig på avstand fordi jeg tok bruddet veldig tungt, men nå er jeg klar for å date.. og skal prøve meg på nett dating, noen sider dere anbefaler?
Just-A-Girl Skrevet 21. juni 2010 #18 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har også prøvd meg litt der, vil anbefale sukker.no
Evalilja Skrevet 21. juni 2010 #19 Skrevet 21. juni 2010 Jeg ble singel i februar men svarer dog. Jeg har det egentlig veldig fint men ja.. dagene der det er savn finns. Men jeg har valgt å beholde eksen i livet mitt som en kjempegod venn. Og det er han og. Vi skal til syden sammen i slutten av juli. Alle ting mellom oss er skværet opp og vi har det godt alene men som venner:D På kjærlighetsfronten så er jeg mindre intressert i en mann nå. Jeg må lære å elske meg selv før jeg kan slippe noen andre inn. Siden jeg var 17 har jeg ikke vært singel en eneste gang og jeg er nå 25. Så er det jo studier og hele den pakka. Kan være godt å være litt singel også Godt å høre det er flere som har det godt og at noen har også litt dager hvor savnet sniker inn.
Sign Skrevet 21. juni 2010 #20 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har også prøvd meg litt der, vil anbefale sukker.no Har også tenkt litt på nettdating. Htr du noe Tips når det gjelder hvordan lage en profil som man har sjans å få response på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå