Gjest Super i.i. Skrevet 23. september 2003 #1 Skrevet 23. september 2003 Hei! Jeg skal til København neste uke, gleder meg veldig selvfølgelig. Har lest tråden om shopping i København og gleder meg veldig til å shoppe på Zara. (Brukte masse penger da jeg var på Zara i Toulon og i Cannes i sommer..) Men det jeg lurer på, hvilke kosmetikk merker fører de i København som de ikke fører i Oslo? Har hørt at man kan kjøpe MAC der!?! Kom gjerne med anbefalinger fra de evt. merkene :D Har lyst til å unne meg fin kosmetikk som ikke er tilgjenglig i Norge.. Klem fra Super
Piglet Skrevet 23. september 2003 #2 Skrevet 23. september 2003 Jeg kan ikke hjelpe så mye, men jeg anbefaler en tur i Illum, som ligger midt på Strøget. I 1. etg. har de mange shops-in-shop med forskjellige typer kosmetik-merker. Men jeg vet desverre ikke helt hvilke... Mye bra, ihvertfall. God tur! Piglet
natasha Skrevet 24. september 2003 #3 Skrevet 24. september 2003 De har MAC på flyplassen ihvertfall. God tur!
Kame Skrevet 24. september 2003 #4 Skrevet 24. september 2003 De har MAC på Magasin i (på?) Strøget! *lengte* Er det noen som vet hvorfor vi ikke har MAC i Norge? Nå har vi jo fått Stila, så da kunne vel MAC dilte etter?
Gjest Ethereal Skrevet 24. september 2003 #5 Skrevet 24. september 2003 I København får du sannsynligvis også tak i Origins, som har masse flotte produkter i toppkvalitet. Origins finner du også på flyplassen.
Gjest Super i.i. Skrevet 25. september 2003 #6 Skrevet 25. september 2003 Tusen takk! MAC må nesten kjøpes.. de har jo såå kule ting! Og origins har mye fint å.. sikle
Gjest Ethereal Skrevet 26. september 2003 #7 Skrevet 26. september 2003 MAC har supre lipglosser i veldig mange farger. Prisen er også sympatisk. I tillegg har de en flott pudderfoundation som gir en matt overflate og sitter lenge. Det eneste jeg ikke er overbegeistret over, er øyeskyggene i mørke farger, de har en tendens til å ikke sitte så bra.
Gjest Super i.i. Skrevet 29. september 2003 #8 Skrevet 29. september 2003 Takk :D Da blir det nok en ny lip gloss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå