monamonalisa Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Noen som har hatt Pachelbels Canon in D-major som innslag utenom inngang eller utgang? Er litt usikker på om den bare bør brukes som det, eller om vi kan ha den som solistinnslag?
Drama_Queen Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Du kan sikkert fint ha den som soloinnslag Det er jo en kjempefin sang !!
Gjest navnelapp Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Er ikkje det "bakgrunnsmusikk" då, slik ventemusikk medan folk kjem? Eg har aldri høyrt den brukt verken som soloinnslag eller inn/utmarsj.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Hadde den som inngang på lørdag! :rødme: Husker ikke noe som helst, men den var sikkert fantastisk fin! Vurderete også å ha denne som innslag, men turte ikke å spørre!
Drama_Queen Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Vi skal ha den som inngang med trompet til.
monamonalisa Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2010 ja, nå må det nevnes at når jeg sier solosang, så mener jeg solistinnslag. Vi skal ha trompetist og prøver å finne ut hva han kan spille. Men ser kanskje ut som det heller mot en annen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #7 Skrevet 15. juni 2010 Du kan sikkert fint ha den som soloinnslag Det er jo en kjempefin sang !! Det er ikke en "sang"...
Aurora26 Skrevet 15. juni 2010 #8 Skrevet 15. juni 2010 jeg har opplevd den som solistinnslag med fiolinist i et bryllup. utrolig vakkert. et nydelig stykke som er verdt å sitte og nyte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå