Gå til innhold

Omega 3 tilskudd

Anbefalte innlegg

Gjest Serena
Skrevet

Jeg har lyst til å begynne å ta ekstra omega 3, en rundt 2000 mg om dagen.

hvilket tilskudd er best`? og da mener jeg både kvaliteten og prisen?

Det er viktig at det er kun omega 3, og ikke de andre omega syrene i tilskuddet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker et omega 3 produkt fra VitOmega (www.vitomega.no). Jeg er kjempe fornøyd med produktene, og vet de har en veldig bra kvalitet på sin fiskeolje. Prisen er også veldig gunstig, 270 kapsler til 239 kr. Ser de har tilbud nå også så du får det enda billigere :)

Anbefales virkelig, jeg føler meg frisk og fin! :)

De har litt av de andre fettsyrene med i kapselene, men hvis du vil ha helt uten disse har de en flytende omega. Den smaker faktisk godt!

Anbefalt dagsdose er forresten 1000mg..

Skrevet

Hei.

Jeg er helt enig med deg. Det er alt for mange "omega-3" tilskudd som inneholder både -6 og -9 i tillegg. Irriterende at man må granske pakkene for hvor mye omega-3 (epa og dha) tilskuddet faktisk inneholder. Jeg fikk anbefalt Omega Cure (fersk omega 3) av legen min, og jeg har ingen planer om å bytte (hele familien er jo så fornøyd). Du får kjøpt det her www.omegacure.no

Gjest Serena
Skrevet

Fikk bare reklame svar av brukere registrerte i dag med ett innlegg...

Skrevet

Ja det er første gangen jeg er her, trodde du skrev inn her for å få gode tips..du kan jo alltids gå i butikken å kjøpe tran. Enkelt og billig...kan også anbefale deg eskimo 3, men de er dyrere..

Skrevet

Mest effektivt er omega 3 i flytende form. Vil anbefale at du går for gode produkter som eskimo 3, Havfruens tran, o.l, og heller styr unna billig skvip som Møllers tran.

Skrevet

Er det lurt å gå for omega 3 fra dyr lavt på næringsstigen pga tungmetaller, eller er rensemetodene og kontrollene på dette så gode at omega 3 fra sel, torsk osv garantert er "rent" og trygt?

Skrevet

Hvis du velger et rent og godt produkt (som nevnt over), så ville jeg ikke ha noen betenkeligheter med det. Jeg bruker Udo's choice (av planteoljer), men denne inneholder 3-6-9. Ren linfrøolje er vel bare omega-3, tror jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...