Dubbedingsen Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Er det noen som vet om det er lov for en advokat å foreta vigsler? eller om de kan søke om tillatelse for dette? Skal gifte meg og har lyst til å gjøre dette på en øy
hegejenta30 Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 I denne tråden er utendørsvielse tema. Som du ser i tråden er det ikke lett å få til å vie seg på andre steder enn i kirka eller tinghuset, med mindre du faktisk har noen i din omgangskrets som har vigselsrett. Advokater har sjeldet det, med mindre de jobber som dommerfullmektige. Ellers vil du se at sosialhumanistene, unitarforbundet og Holistisk forbund vier hvor du måtte ønske. Det samme gjør Human-Etisk forbund. Masse lykketil med planleggingen!! Ps.: skulle ønske jeg visste om disse mulighetene selv for et halvt år siden...
Dubbedingsen Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2010 Takk for god info Hegejenta. Jeg vil lese om disse og evetuellt ta kontakt med dem, humanetisk forbund er det vel det som kommer nærmest tror jeg. Synd du ikke visste dette for et halvt år siden selv men håper du hadde en vakker vielse allikevel.
hegejenta30 Skrevet 15. juni 2010 #4 Skrevet 15. juni 2010 Vi blir nok gift ja - skulle bare ønske det var mulig å gjøre det sånn vi drømte om før planleggingen var kommet så godt i gang at det var for sent å snu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå