Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 la oss si du møter the one. du har ikke kjent han lenge men bare VET at han er the one, for deg. du vet han liker deg og. han er mann og har sine behov og prøver seg ganske fort. hvor lang tid tar det før du har sex med the one? venter du, eller lar du dine lyster føre dere til sengen hvor du risikerer å bli ansett som billig søppel og mister the one?
Frk Snasen Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Jeg "skrever" () ikke for en jeg virkelig liker i første omgang, men jeg hadde heller ikke hatt meg med en gang, med en jeg bare ville hatt sex med. Det fordi jeg ønsker ikke å ha sex med en jeg ikke kjenner. Hvem vet hvilke basilusker han kan bringe med seg? Det finnes nok av de som hopper i høyet og ikke tenker på konsekvensene av det, men jeg er heldigvis ikke i blandt de blåøyde (og/eller lettvinte). Endret 14. juni 2010 av Frk Snasen
Gjest Airi Chikako Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Jeg "skrever" () ikke for en jeg virkelig liker i første omgang, men jeg hadde heller ikke hatt meg med en gang, med en jeg bare ville hatt sex med. Det fordi jeg ønsker ikke å ha sex med en jeg ikke kjenner. Hvem vet hvilke basilusker han kan bringe med seg? Det finnes nok av de som hopper i høyet og ikke tenker på konsekvensene av det, men jeg er heldigvis ikke i blandt de blåøyde (og/eller lettvinte). Hørt om kondom? Da slipper man disse "basiluskene". Jeg hadde forøvrig sex med kjæresten min så fort vi fikk muligheten, men jeg ville ikke omtale det som at jeg "skrevet" for ham av den grunn. VI hadde sex fordi VI ville det. Ikke fordi jeg "lot ham" få lov.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Jeg "skrever" () ikke for en jeg virkelig liker i første omgang, men jeg hadde heller ikke hatt meg med en gang, med en jeg bare ville hatt sex med. Det fordi jeg ønsker ikke å ha sex med en jeg ikke kjenner. Hvem vet hvilke basilusker han kan bringe med seg? Det finnes nok av de som hopper i høyet og ikke tenker på konsekvensene av det, men jeg er heldigvis ikke i blandt de blåøyde (og/eller lettvinte). Vi venter til vi gifter oss:) Om litt over et halvvår. Har da vært sammen i to og et halvt. Men vi jukser litt da:-P Sex er jo så mangt..
Analeigh* Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Tok 5 dager etter 1.date, ca 1,5 uke etter at vi hadde møttes...var i fylla og det var ytterst mislykka for si det mildt. Jeg ser ikke noe galt i det i det hele tatt. Endret 14. juni 2010 av Analeigh*
Frk Snasen Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Hørt om kondom? Da slipper man disse "basiluskene". Jeg hadde forøvrig sex med kjæresten min så fort vi fikk muligheten, men jeg ville ikke omtale det som at jeg "skrevet" for ham av den grunn. VI hadde sex fordi VI ville det. Ikke fordi jeg "lot ham" få lov. Kondom? Hva er det? De færrste bruker det uansett, men for å si det slik: Jeg er ikke billig, og ønsker ikke å dele den delen av meg med en før jeg kjenner han bedre. Det passer meg virkelig ikke. Når det er sagt så vet jeg at mange menn ikke finner det spesielt tiltrekkende at man legger seg på rygg så fort man har sjangsen. For si det sånn så lyser det vel desperasjon. Endret 14. juni 2010 av Frk Snasen
Gjest Airi Chikako Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Kondom? Hva er det? De færrste bruker det uansett, men for å si det slik: Jeg er ikke billig, og ønsker ikke å dele den delen av meg med en før jeg kjenner han bedre. Det passer meg virkelig ikke. Når det er sagt så vet jeg at mange menn ikke finner det spesielt tiltrekkende at man legger seg på rygg så fort man har sjangsen. For si det sånn så lyser det vel desperasjon. Det kommer veldig an på situasjonen, vil jeg si. Det blir jo like tåpelig å holde igjen i lang tid bare fordi det passer seg bedre som det blir å kaste seg i bingen med den første og beste. Du trenger ikke å virke billig bare fordi du har sex med din utkårede på et tidlig tidspunkt.
Frk Snasen Skrevet 14. juni 2010 #10 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Det kommer veldig an på situasjonen, vil jeg si. Det blir jo like tåpelig å holde igjen i lang tid bare fordi det passer seg bedre som det blir å kaste seg i bingen med den første og beste. Du trenger ikke å virke billig bare fordi du har sex med din utkårede på et tidlig tidspunkt. Selvsagt kommer det an på mannen. Om han er billig og (pr min definisjon, hehe), og m.t.p hva slags syn han har på en jente som har seg etter kort stund. Nei å vente for lenge har heller ingenting for seg for meg, en god mellomting fungerer bra for meg. Endret 14. juni 2010 av Frk Snasen
fink Skrevet 14. juni 2010 #11 Skrevet 14. juni 2010 Jeg vet ikke om han er "the one" før jeg har opplevd den seksuelle kjemien.
skandale Skrevet 14. juni 2010 #12 Skrevet 14. juni 2010 Enig med fink. Nitrist å ha spart seg i to måneder og rekki å bli så forelska at det er SKIKKELIG nedtur om vi ikke passer sammen i senga. Når det er sagt, er jeg slett ikke en billig hore, men jeg hadde sex med kjæresten min første kvelden for to år siden fordi BEGGE hadde veldig lyst, (ser ikke noe poeng i å pine seg i ukesvis når han vet jeg vil ha ham likevel) og han er fortsatt "the one". Sånne diskusjoner blir ofte endeløse krangler om hva som er lett på tråden, og at menn ikke bruker skjønn i det hele tatt når det gjelder partnere, de tenker liksom bare "hore, hun pulte på første utekvelden" eller "jeg har funnet the one, vi har ENNÅ ikke hatt sex etter to månedes, YES!" Ellers virker det som om trådstarter er noe fattig på erfaring, siden mannen omtales slik: "han er mann og har sine behov og prøver seg ganske fort". Hadde jeg støtt på en mann med så åpenbare "behov" som prøvde seg før vi i det hele tatt hadde vekslet noen ord, VET jeg han ikke er "the one" uansett. Det å være mann og ha sine behov, blir liksom bare en unnskyldning for å prøve seg på alt som rører seg, synes jeg. Som om ikke alle andre også har behov.
Gjest Trajan Skrevet 14. juni 2010 #14 Skrevet 14. juni 2010 the one er en myte man treffer the one flere ganger i livet virker det som.
tineline Skrevet 14. juni 2010 #15 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har hatt meg på første date flere ganger, men den som varte, og fortsatt varer, gikk det littebitt tid med. Men det var ikke stort mer enn halvannen eller to uker... Jeg følger mine egne behov, jeg. Det nytter ikke å prøve å være dydig, horete eller hva som helst annet - jeg er bare meg, og det for motparten godta.
Gjest SmallTalk Skrevet 14. juni 2010 #16 Skrevet 14. juni 2010 Sannsynligvis før jeg ville visst om han er "the one" i det hele tatt. Har ikke troen på at det er mulig å falle pladask for et menneske fra dag 1 og ihvertfall ikke før man vet om man er på bølgelengde seksuelt. Tidsforbruk? Null anelse... Folk kan si hva de vil, men de som sier at sexen ikke teller, ljuger.
Gjest Grubler for mye Skrevet 15. juni 2010 #17 Skrevet 15. juni 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor det med å ha sex sammen er en så stor issue? Om jeg har sex første daten forteller det at attråen er stor nok, men det kan være at det blir mer "press" etterpå på å fortsatt være sammen siden vi allerede er DER. Ikke nødvendigvis et problem. Om vi venter med å ha sex og blir kjent først har det kanskje bygget seg opp en forventning og om den ikke blir møtt så er det kanskje slutten på det forholdet/vennskapet. Ikke automatisk et problem men det kan være. Om vi venter for lenge kan det være vi har det fantastisk eller som over ødelegger et vennskap. Eller ikke? Det er umulig å si og umulig å angre på noe. Tror jeg heller ville angret om jeg sa nei hvis jeg var i en situasjon der vi begge hadde lyst og anledning. Men jeg liker sex og har kanskje lav terskel til tross for at jeg har vært singel og sexløs i lange perioder om gangen. Har en mistanke om at der er en del "myter" om det å ha sex første gang. Vi er laget for det, kjemien i kroppene våre er sånn at vi nyter det og gjerne gjør det selv om det ikke er pga forplantning. Ingenting å skamme seg over
FantasDick Skrevet 15. juni 2010 #18 Skrevet 15. juni 2010 Vi var begge to så billige at vi hadde sex etter en kveld/natt på fylla. Hadde "kjent" hverandre noen dager før denne kvelden.
filantropen Skrevet 20. juni 2010 #19 Skrevet 20. juni 2010 Eg syns egentlig det er greit å ha sex tidlig eg. Sex seier veldig mykje om den andre personen, og man får danna seg eit heilt anna bilde med engang. Begynner man å date å herje før, så blir ting komplisert før man egentlig har testa kverandre. Men det her blir helt opp til kver enkelt situasjon. Har hatt sex med damer der det har gått alt ifra 1time til 1mnd før vi hadde sex. Men avogtil merker man at det er en spesiell kjemi, da er jakta sjukt spennande, og det er gøy å vente da faktisk.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2010 #20 Skrevet 20. juni 2010 Sex kan det bli ganske tidlig, men samleie er ikke aktuelt før vi har snakket grundig om faren for graviditet, og er enige der. Dette tar some regel en god del måneder, og for øyeblikket hadde jeg ikke tatt sjansen uansett pga min egen helse. (Ja, jeg står på venteliste for sterilisering)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå