Gå til innhold

Pilleriii, pilleraaa

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Heihei :)

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med alle disse vektreduksjons-pillene?

CLA, eple(hvaerdetnådetheterigjen?), wellex, etc, etc...

Jeg kunne godt tenkt meg å få litt hjelp fra disse "vidunderkurene", men så er det slik at jeg har ganske sart mage.

Tror jeg da, kan iallefall ikke ta noe slags kombinert vitamin-tilskudd, de kaster jeg bare opp. rene b- og c-vitamin-piller går greit, men ikke noe mere :kvalm:

Jeg har blitt flink å trene i det siste, og nå har jeg også begynt å spise frokost OG lunsj! *stolt*

... men kiloene klorer seg fast...

(jeg er ca 168 høy, og det er leeenge siden jeg veide meg, men tipper en 67 kg. Kunne tenke meg å gå ned 8-10 kg, og holde meg der)

Men altså. Funker pillene? Noen andre med kranglete mage som har funnet noe som går greit?

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lekebøll

Jeg liker ikke piller.

Piller er lettvindt løsninger (generelt sett).

Det er sunnest, og mest smart på lang sikt, å forandre kosthold, samt å trene mer - dersom du vil gjøre noe med vekta.

For det er fullt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg vet...

egentlig er jeg enig i deg, og kostholdet er under forandring!

jeg er fullstendig klar over at det trengs en varig endring på trim og kosthold, men det hadde vært så kjekt å bli litt smalere rundt midjen for å få litt motivasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen vidunderkurer og det eneste som blir tynnere er kontoen.

Eplecidertabletter kan dog hjelpe noe på fordøyelsen, jeg har liksom hengt litt igjen ved akkurat det - men CLA og Wellex er tulleball og lurentøys!

En kvinne på 168 cm bør heller ikke veie under 60 kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll
ja, jeg vet...

egentlig er jeg enig i deg, og kostholdet er under forandring!

jeg er fullstendig klar over at det trengs en varig endring på trim og kosthold, men det hadde vært så kjekt å bli litt smalere rundt midjen for å få litt motivasjon....

Jeg skjønner det, men det er bare dumt å bruke "alle midler" før du ikke engang har sett om det fungerer nok med de endringene du allerede har gjort.

Du blir smalere rundt midjen med trening og sunt kosthold.

Du trenger ikke CLA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Vil si meg enig med de andre her. Sunt kosthold og trening er absolutt det beste! Det at kiloene fortsatt klorer seg fast vil snart endre seg. Du må huske på at når du begynner å trene etter (lang) tid uten fysisk aktivitet må kroppen først få venne seg til denne stimulien. Trener du vekter vil du også kunne forvente å gå litt opp i vekt i begynnelsen. Dette er fordi musklene vokser - og muskler veier mer enn fett. Etter hvert vil i midlertid kroppen forbrenne mer kalorier og kiloene vil vinke farvel.

Når det gjelder CLA, så har jeg prøvd dette. Jeg har i likhet med deg en VELDIG kranglete mage og den responderte ikke særlig positivt på disse kapslene. Resultatet var en uke forstoppelse for så å tilbringe en hel dag på do - en ny uke med forstoppelse osv. Jeg gikk faktisk ned i vekt da jeg SLUTTET.

Fortsett heller en stund til i samme stil som du kjører nå og se om ikke kiloene forsvinner uten bruk av piller :wink:

Lykke til med treningen!!!

Mvh

Tomita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

CLA: flerumettede fettsyrer. Godt for hjertet og for balansen mellom fett og muskulatur i kroppen. Ikke lureri, men på linje med tran vil jeg tro...

La Flaca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Det er ikke vekta jeg bryr meg om til dem som hadde sagt noe om det, men heller hvor kiloene jeg har legger seg.

Jeg vil ha mindre overflødig fett og mere muskler! Hva nåla stopper på spiller jo forsåvidt ingen rolle.

Ellers fikk jeg vel egentlig høre det jeg hadde forventet, og kanskje til og med håpet?

Det er vel mest et skrik etter oppmuntring dette her.

:roll:

... Kanskje noen har noen supergode oppskrifter på sunn og god mat som ikke har for mange kalorier..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest She Devil

For å gå ned i vekt, må du spise oftere og bedre og røre mer på deg. Du kan ikke trylle deg til å bli tynn!!

Når det er sagt: Å ta gode fettstoffer (Omega 3,6 og 9, CLA, tran, er veldig bra. Både for hud, indre organer og ikke minst for hjernen)!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...