Gå til innhold

Bryllupsreise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg vurderer å gi min kommende mann en lanweekend i morgengave. Sett litt på Tallinn. Vært der en gang før og liker tanken på gamlebyen, SPA og forholdsvis rimelige priser på både flybillett og overnatting.

Noen ganger ser og hører man om folk som har fått oppgradering siden de har vært på bryllupsreise. Er det noen som har noen erfaring med det? Bestiller man en bestemt pakke (som sikkert er mye dyrere hvis ordet bryllupsreise) er nevnt, eller kontakter man hotellet og ber dem om å lage en pakke? Eller sier man ifra ved ankomst at man er på bryllupsreise og satser på at de har noen flotte ledige rom eller andre tilbud?

Og er det noen som har vært i Tallinn på bryllupsreise som har noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får halv pris på allinclusive på vår bryllupsreise. Tror kanskje det kan være muligheter for oppgradering på hotellet om dere i utgangspunktet velger ett som er av de litt finere. Men vil ikke forvente noe - og heller ta oppgradering som en bonus.

Tallinn er vel ikke typisk bryllupsreisedestinasjon. Jeg har heller aldri vært der, men hørt mye fint om både Tallinn og Riga.

Om bryllupsreisen blir vellyket er jo avhengig av hva dere ønsker også. Vi ønsket oss sol, varme og noe litt eksotisk så vi skal til Mauritius.

Skrevet

Vi får halv pris på allinclusive på vår bryllupsreise. Tror kanskje det kan være muligheter for oppgradering på hotellet om dere i utgangspunktet velger ett som er av de litt finere. Men vil ikke forvente noe - og heller ta oppgradering som en bonus.

Tallinn er vel ikke typisk bryllupsreisedestinasjon. Jeg har heller aldri vært der, men hørt mye fint om både Tallinn og Riga.

Om bryllupsreisen blir vellyket er jo avhengig av hva dere ønsker også. Vi ønsket oss sol, varme og noe litt eksotisk så vi skal til Mauritius.

ikke for å kuppe tråden, men hva betaler dere og hvor reiser dere? Vi snakker om å ta halvparten av turen hit. fantastisk sted :)

Skrevet

ikke for å kuppe tråden, men hva betaler dere og hvor reiser dere? Vi snakker om å ta halvparten av turen hit. fantastisk sted :)

Vi reiser til Grand Baie nord på øya. Brukt reisebyrået Ditt Afrika. Betaler 30tusen, men da er alt inkludert. Eneste vi må betale for er spa behandlinger om vi ønsker oss det. Alt av mat og drikke (og snack måltider) er med i prisen. Det samme med transport fra flyplassen til hotellet.

Kan anbefale deg å søke på finn.no etter reiser - det var der vi begynte, og var innom mange reisemål før vi endte på Mauritius. Vi hadde nemlig ikke tenkt å bruke så mye penger på bryllupsreisen, men konkluderte etterhvert med at om vi dro til Hellas/Tyrkia/Tunisia på 4/5 stjerners hotell - så kostet det like mye for halv-annen uke der som på Mauritius.

Skrevet

Vi reiser til Grand Baie nord på øya. Brukt reisebyrået Ditt Afrika. Betaler 30tusen, men da er alt inkludert. Eneste vi må betale for er spa behandlinger om vi ønsker oss det. Alt av mat og drikke (og snack måltider) er med i prisen. Det samme med transport fra flyplassen til hotellet.

Kan anbefale deg å søke på finn.no etter reiser - det var der vi begynte, og var innom mange reisemål før vi endte på Mauritius. Vi hadde nemlig ikke tenkt å bruke så mye penger på bryllupsreisen, men konkluderte etterhvert med at om vi dro til Hellas/Tyrkia/Tunisia på 4/5 stjerners hotell - så kostet det like mye for halv-annen uke der som på Mauritius.

Så utolig herlig ut!

Du "måååå" fortelle når du omer hjem igjen!

Så skal jeg begynne å bearbeide mannen! Han er så skeptisk til "ikke-europeiske steder"......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...