Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ville du blitt skuffet dersom et nært familiemedlem ikke husket hvor gammel du var? Det er snakk om en person man har jevnlig kontakt med.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Morsomt... :ler:

nei, det ville jeg ikke!

Jeg har av og til problemer med å huske hvor gammel jeg selv er, eller hvor gamle barna mine er, så hvorfor skal jeg bli fornærmet over at andre ikke husker hvor gammel jeg er?

Skrevet

Nei, slikt glemmer jeg ofte selv.

Skrevet

Ikke i det hele tatt! Jeg har flere ganger glemt hvor gammel jeg selv er, og for ikke å snakke om de rundt meg. Jeg har spes. et par stykker som jeg må spørre hvert eneste år.

Gjest Awsome
Skrevet

Alvorlig talt, nei.

Men eg hadde blitt litt irritert om de trodde eg var mye eldre enn det eg er :gjeiper:

Skrevet

Mulig jeg ville blitt litt småforundret i et par sekunder, men ikke noe mer enn det.

Skrevet

Ikke i det hele tatt, har jo problemer med å huske hvor gammel jeg er selv til tider.Husker heller ikke nøyaktig hvor gamle f.eks venninner eller søskenbarn er.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da jeg fylte 30 fikk jeg kort og gave fra min tante og onkel (eneste tante og onkel på den siden av familien), som også var mine faddere. På kortet stod det gratulasjoner med 25-årsdagen...! Jeg lo av det, og tenkte de bare hadde rotet litt, og at de var snille som husket bursdagen og sendte både gave og kort. Men jeg skal innrømme at det var et bittelite stikk inni meg, som lurte på hvordan de kunne ta 5 år feil.. men bestemte meg for å le videre av det. Det er tanken som teller, og det skyldes nok bare et øyeblikks forvirring mens de skrev kortet tipper jeg.

Jeg tror man må prøve å ikke ta seg nær av sånt. Hvis det var kjæreste, søsken eller foreldre hadde jeg nok blitt litt såret.

Skrevet

Hvis mamma glemte det - ja, men ellers så har det skjedd mange ganger :)

Gjest Mahareth
Skrevet

Litt avhengig av hvem og hvor stor bommen var, men som regel er det ikke så farlig akkurat ;)

Men min eldre søster klarte faktisk å spørre meg om jeg var 3 år eldre enn det jeg er en gang. Da ble jeg litt fornærma.

Gjest Grubler for mye
Skrevet

Phuh. Nei. Husker ikke familiemedlemmers alder selv, må tenke tilbake på når jeg husker de var født og regne ut :) Er ikke alltid jeg klarer å uttale min egen alder rett engang. Men jeg har generelt lite fokus på alder. De jeg har rundt meg er venner familie kjæreste osv og det betyr da ingenting? Men de bør huske bursdagen min da. Ellers svir det nok ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...