Gå til innhold

Kvelesex

Gjest AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste følgende på nett angående kveletak under dominanse, og har noen spørsmål.

"Og om du kveler rundt halsen, ikke klem mot spiserøret, men hold rundt halsen og klem på sidene. Den hindrer kun blodtilførsel til hjernen, og ikke oksygentilførsel."

Så vidt jeg har forstått er det blodårene som frakter oksygen til hjernen. Hvordan kan hjernen få oksygentilførsel uten at det er via blodårene som går til hjernen? Kan oksygenet sveve inn på egen hånd?

Jeg skjønner jo at det ikke er en god ide å trykke på spiserøret, fordi man da kan skade både spise- og luftrør, men resten er litt forvirrende. Jeg får det ikke til å stemme. Utdyp noen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mr. T
Skrevet

Hjernen trenger blod. blodet har egentlig ikke så mye med denne akten å gjøre. Selv om det går an å blodkvele en person ved å trykke på noen vener som ligger bak i nakken. arteriene er litt vanskelig å kvele, ettersom de ligger noe mer gjemt.

ved å presse på siden av halsen, vil du klemme på luftrøret.. du blir da kvelt. For at oksygenet skal kunne komme i blodbanene, må jo det komme fra en plass. Oksygen inn, karbondioksyd ut.¨¨

"Den hindrer kun blodtilførsel til hjernen, og ikke oksygentilførsel." - er tilnærma tull.

Kvelesex er ment at man skal bli noe svimmel av dette med forlite oksygen. skal man blodkvele, kan det fort bli kortprosess. Hjernen vil da blekke (besvime) etter 5 sekunder, om du gjør alt riktig. Fokus på selve pusten.

Mvh. Kampsport ekspert

Skrevet

Er ikke kampsportekspert, men praktiserende Dom.

Tror bare infoen du fant er litt klossete formulert. Når jeg kveler, er det blodårene jeg fokuserer på. Jeg vil altså begrense strømmen opp til hjernen. Jeg ønsker ikke å hindre oksygentilførselen til resten av kroppen, som jeg vil gjøre om jeg klemmer over spiserør/luftrør.

Det finnes flere måter å kvele på.

Gjest Mr. T
Skrevet

vet du dom... du ekke dom...

tror jeg faktisk har tatt litt feil. måtte teste på meg selv nå...

og jeg lurer på om det er blodårene man kommer nærmest til når man skal kvele der..

og til deg anonymus: anbefaler jeg deg til å ta en kjerf, eller et tøystykke av noe slag. krysse det. og stram til... får du en fin kveling.. men ha kontroll!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke lek med blodkvelning. Hvis man skal eksperimentere med kvelning bør man gjøre det på judo, brasiliansk jujitsu eller et annet sted hvor man har noen som kan det skikkelig. Er farlig og prøve på seg selv. Hva hvis man svimer av og man ikke klarer og stoppe kvelningen i tide. Da kan du få blodpropp eller dø momentant.

Det er greit og eksperimentere med sex, men dette er bare for farlig. Du bør heller få litt terapi hvis du absolutt må gjøre det.

Du har sikkert et argument om at det er helt ufarlig hvis man gjør det riktig. Mitt argument er at folk har dødd av dette. Hva hvis man vil pushe grenser. Hva hvis man blir så opphisset at man ikke merker at man går for langt. Man får dårligere kordinasjon også når man er opphisset. Er dette rushet verdt og satse livet ditt over.

Jeg har foresten trent over halve livet mitt med kampsport.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...