Gjest heidi Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Kjøpte billett for lenge siden til Roskilde. Da var vi mange som skulle, men nå er det flere og flere som trekker seg. Så på campen min blir det meg (som kommer litt senere), min "ekskjæreste", hans gode kompis, lillesøsteren til kompisen, to av hennes venner (aldri møtt disse jentene) og en kompis. For tiden så snakker jeg ikke med eksen fordi jeg merker jeg fortsatt har følelser for han, så prøver å komme over han. Han har ikke sånne følelser for meg. Vi var aldri helt sammen, men så godt som, men mye drama og fram og tilbake, venner osv. Kompisen rotet jeg med (kort klining) en gang, eksen ble mildt sagt såret, så virker som denne kompisen enten ikke liker meg helt eller ikke vet hvordan han skal forholde seg til meg, selv om dette er en stund siden. Merker at jeg liker ikke helt den humoren eksen og han får sammen, blir ganske utenfor da. Den siste kompisen får jeg fort nok av... =/ Uff Eksen er veldig flørtete og får seg lett nye venninner. Poppis. Jeg takler det kanskje litt dårlig, blir såret og lei meg. Men det går jo bedre og bedre ... To andre venninner skal da, men de bor ikke sammen med oss. Men jeg får bare stikke av til de? Hvordan tror dere dette vil bli? Vurderer å bare selge billetten, selv om det blir et nederlag...
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 kjip situasjon. selv ville jeg nok tatt avstand fra exen og gjengen hans siden det fortsatt er følelser der og heller vært sammen med venninnene dine. håper du drar og er med venninnene dine og får en utmerket festival. jeg drar selv ned med min kjæreste og venner av oss. gleder meg noe sykt!
Gjest Airi Chikako Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Dere trenger vel ikke nødvendigvis å campe sammen? Jeg ville ikke latt den kronglete situasjonen ødelegge planene om å dra på Roskilde. Du kan vel slå deg sammen med noen av venninnene til søsteren og campe med dem, så slipper du å ha for mye å gjøre med eksen og kompisen?
Gjest TS Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Eksen skal ta med teltet og sette det opp for meg. Det blir jo fullt på de mest populære plassene. Men jeg kunne jo sendt med han teltet, men så setter de to venninnene mine det opp (får ikke møtt de før festivalen). Ja, det ordner seg vel får bare holde avstand. Takk for oppmuntring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå