Gå til innhold

Glidemiddel til analsex

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det glidemiddelet man får på apoteket bra nok, eller lønner det seg og kjøpe et fra kondomeriet som er laget for analsex?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale Dermica glidemiddel (Apotek-merke) ihvertfall... Jeg har ikke prøvd det til analsex, bare til vaginal sex, men det svei som f... med en gang det kom i kontakt med underlivet. En skikkelig brennende følelse! I tillegg fikk jeg en kraftig soppinfeksjon etterpå, og jeg er svært sjeldent plaget med sopp. Jeg har tålt alle andre typer jeg har prøvd, så denne typen måtte nå være noe rart med...

Jeg vil vel tro at en silikonbasert er best, siden den ikke tørker ut.

Skrevet

Vanlig vannbasert funker utmerket, bare litt spytt på hvis det blir tørt, så er det bra igjen. Vil også anbefale Analeaze, en lett bedøvende krem man tar på før glidemiddelet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vanlig vannbasert funker utmerket, bare litt spytt på hvis det blir tørt, så er det bra igjen. Vil også anbefale Analeaze, en lett bedøvende krem man tar på før glidemiddelet.

Jeg har hørt at analeaze kan gjøre mer skade enn nødvendig, fordi du ikke kjenner at det er vondt/ubehagelig og bare "kjører på".

Skrevet

Hmm...har ikke merket noe til det. Virkningen går jo over etter en stund og SÅ bedøvende er den ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil heller faktisk anbefale en spray fra Pjur som heter analyse me:) Glidemiddel er stort sett tilsatt noe som gir en bedøvende effekt, dette vil også påvirke mannens følese i penis og det er ikke alltid det er ønskelig:) Spray på noen minutter først også bruker dere glidemiddel i tilegg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hmm...har ikke merket noe til det. Virkningen går jo over etter en stund og SÅ bedøvende er den ikke.

Nei det er den ikke. JEg har prøvd den, var dog første gang, men jeg kjente ikke NOE til bedøvelse altså...

Gjest Gjest
Skrevet

Bedøvelse og sex i samme setning synes litt motstridende for meg... Enda en grunn til å stå over når man må bedøve ræva først!

Skrevet

Litt enig med siste gjest. Om man liker analsex, og gjerne får nytelse ut av det selv, så er jo det kjempefint, men hvorfor ha analsex om man tydeligvis ikke liker det så godt at man bedøver stumpen først? :klø:

Ellers tror jeg et "vanlig" glidemiddel vil gjøre nytten. Kanskje silikonbasert framfor olje - glir "bedre" (olje har en den tendens til å "forsvinne" litt synes jeg)? Bruk i alle fall mye, uansett hva du bruker! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...