Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har bestemt meg for at jeg vil bli mer aktiv. Har tenkt til å begynne å gå på fjellturer og løpe. Jeg trenger alt av både klær, sko og annet utstyr til dette. Hva trenger jeg egentlig?
MarilynM Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har følgende utstyr: - Softshelljakke fra Bergans, vindtett og vanntett. - Tynn fleecejakke, for kalde dager - Et par løpetopper, med lange/korte ermer - Løpetights, lang og smal, lett å bevege seg i - Overtrekksbukse, vind og vanntett, for trening i regnet/ski - Tynn fleecebukse, til å ha over tights og under overttrekksbukse om vinteren - Skikkelige joggesko, fare for skader og overbelastning hvis du har dårlige sko! Viktig! - Drittgod sportsBH (hvis du er jente), jeg elsker Shock Absorber. - Pulsklokke Egentlig er det sko og BH som er det viktigste å skaffe seg. Du kan ikke få belastningsskader av en joggebukse fra HM liksom.. Avhengig av hvor mye penger du har ville jeg deretter gått for overtrekksjakke og løpetights, mye av de andre tingene trengs ikke om sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå