Gå til innhold

Jeg elsker pergo! <3

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Etter nærmere ett år med prøving ble jeg henvist til gynekolog for utredning. Like nedslående hver eneste gang - alt var fint.. Alle hormonprøvene mine var perfekte, mannen har veldig god sædkvalitet, ikke cyster eller tette eggledere.. Likevel ble jeg ikke gravid.

Så fikk jeg prøve pergo, en enkel kur.. Ingen bivirkninger bortsett fra hetetokter.. Etter eggløsning ble jeg virkelig symptomjeger. Jeg fikk verk i puppene etter en uke, og masse svake menssmerter, murringer, strekkinger og stikkinger. Og masse kremete utflod. Jeg sjekka tappen hver gang jeg var på do, og det ble ettersom IKM nærmet seg opptil 20 ganger til dagen. Flat og lukket. Likevel var jeg livredd for å ta en test og helt sikker på at mensen kom.. Jeg hadde jo tross alt lest om alle som trodde de var gravide på hver eneste pergokur, men som ble skuffet hver gang. Jeg trodde ikke vi ville være så heldige..

Men jeg tok en test i dag, 16 dager etter eggløsning, overbevist om at den ville være negativ. Det var den IKKE!!!! Jeg er i sjokk, jeg skjelver, jeg klarer ikke å tro det. Nå er det bare å be til gud om at spiren klorer seg fast og at jeg ikke begynner å blø..

Men HURRA, pergoen virket hvertfall!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!

Hilsen fra en pergomamma til en annen :)

PS. trengte ikke pergo med nr 2, da satt hun på første forsøk ;)

Skrevet

Å gratulerer så mye!

Hva fikk du pergo for? Uteblitt eggløsning? eller menstruasjon?

Vi går nå inn i 6.PP og jeg begynner å miste håpet for hver dag som går!

Skrevet

Jeg elsker også pergo! Er nå 17 uker på vei, resultatet at min sjette pergokur. Hverken jeg eller mannen feiler noen ting, men vi ble ikke gravide på egen hånd.

Lykke til!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her.. :)

Jeg fikk pergo nærmest for gøy, bare for å prøve. Siden gynekologen ikke fant noe galt med noen av oss, var hun inne på tanken om å bare sende oss rett til prøverør, men jeg spurte om jeg kunne prøve pergo først, og det fikk jeg.

Jeg hadde helt regelmessig syklus og som sagt helt fine hormonprøver, så jeg aner ikke hva som var galt. Jeg har en mistanke om at jeg rett og slett ikke produserte sterke nok egg, men jeg er ingen ekspert, så jeg vet ikke om det er mulig når jeg hadde så fine prøver..

Så om dette skulle gå galt, så er det hvertfall håp.. Det er alltid håp.. Jeg ønsker alle "slitere" hell og lykke - det er en fantastisk følelse. <3

Skrevet

Åh! Så flott å høre at Pergo gjorde susen for dere! Jeg har tatt mange runder med Pergotime nå, men det har ikke klaffet for oss enda, men jeg håper det klaffer snart så vi slipper ivf.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...