Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Noe lignende The Notebook og Dear John ?
andemor Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Kanskje ikke i helt samme stil som the Notebook, men jeg er veldig glad i Love Actually jeg. Og "En lang forlovelse" (a very long engagement) Ellers er jo det en del bra nordiske. Grabben i graven brevid, Så som i himmelen, som jeg kan komme på i farta. Også synes jeg Brokeback mountain er en veldig fin historie, men den er vel ikke hovedsaklig romantisk.
Piral Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Atonement (Om forlatelse på norsk) og Cold Mountain er vel to av mine favoritt kjærlighetsfilmer (og bøker!), og som jeg anbefaler. Veldig fine filmer, selv om de er dog ganske trist. Liker du The Notebook, tror jeg helt sikkert at du blir å like disse også.
LadyStarlight Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Jeg synes The English Patient også er en fin film
Minttu Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 PS.I Love You Gråt gjennom store deler av filmen
I.am.me Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 (endret) How to lose a guy in ten days Den e morsom, klisjè og romantisk Endret 18. juni 2010 av I.am.me
Thunderbat Skrevet 18. juni 2010 #8 Skrevet 18. juni 2010 Jeg så nettopp "A walk to remember", den er basert på en bok av Nicholas Sparks, akkurat slik som The Notebook og Dear John er. Filmen var kjempefin. :rødme: The Last Song er også basert på ei Sparks bok, men den har jeg ikke sett selv.
cilipili Skrevet 25. juni 2010 #9 Skrevet 25. juni 2010 (endret) Er ikke noe glad i romantiske komedier, men liker Love Actually veldig godt. Av rene romantiske filmer elsker Lovestory og Moulin Rouge! Den er nydelig begge to.. Endret 25. juni 2010 av cilipili
Gjest wild bird Skrevet 26. juni 2010 #10 Skrevet 26. juni 2010 Lidenskapens pris, eller Legend of the Falls på engelsk. Skikkelig grinefilm, vakker, romantisk og med nydelige bilder. Gode skuespillere også. Brad Pitt, Anthony Hopkins, Julia Ormond m.fl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå