Gå til innhold

Fasttelefon og bredbånd

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bredbånd hos Telenor og betaler 350 i måneden (ca)

Har også "mini" abonement på fasttelfon, vi ringer ikke med den da vi bruker mobiler. Noen som vet hvor mye bredbåndet blir dyrer dersom jeg sier opp fasttelefonen ? Har ikke bindingstid på noe....

Finner ikke info om dette hos telenor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner ikke info om dette hos telenor...

Det står inne på detaljene på hvert abonnement, f.eks. her. Ser ut til at det ligger på 79 kr/mnd uansett hvilket abonnement du har nå.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bredbandet blir ikke dyrere, men du vil få en nettleie på 69 kr i tillegg om du sier opp fasttelefonen :) Mulig denne er økt til 79 kr etter jeg sluttet for Telenor også.. Med andre ord; Nettleie er noe alle betaler for å ha telefon eller bredband i huset sitt, men i telenor sine fasttelefonabonement er denne nettleia inkludert i månedsprisen (på miniabonementet betaler du da kun nettleie sånn egentlig..) Sier du opp fasttelefonen og beholder bredbandet vil derfor prisen på nettleia komme på fakturaen for bredbandet i stedet.. så i grunnen kan du bare beholde telefonen din og bruke den til inngående anrop :) koster jo ikke noe ekstra det!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja nettleien er økt til 79kr.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Oki, om nettleia har økt til 79 kr er det iallefall ingenting å hente med å si opp fasttelefonen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...