Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har bredbånd hos Telenor og betaler 350 i måneden (ca) Har også "mini" abonement på fasttelfon, vi ringer ikke med den da vi bruker mobiler. Noen som vet hvor mye bredbåndet blir dyrer dersom jeg sier opp fasttelefonen ? Har ikke bindingstid på noe.... Finner ikke info om dette hos telenor...
feuerstein Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Finner ikke info om dette hos telenor... Det står inne på detaljene på hvert abonnement, f.eks. her. Ser ut til at det ligger på 79 kr/mnd uansett hvilket abonnement du har nå.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Bredbandet blir ikke dyrere, men du vil få en nettleie på 69 kr i tillegg om du sier opp fasttelefonen Mulig denne er økt til 79 kr etter jeg sluttet for Telenor også.. Med andre ord; Nettleie er noe alle betaler for å ha telefon eller bredband i huset sitt, men i telenor sine fasttelefonabonement er denne nettleia inkludert i månedsprisen (på miniabonementet betaler du da kun nettleie sånn egentlig..) Sier du opp fasttelefonen og beholder bredbandet vil derfor prisen på nettleia komme på fakturaen for bredbandet i stedet.. så i grunnen kan du bare beholde telefonen din og bruke den til inngående anrop koster jo ikke noe ekstra det!
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Oki, om nettleia har økt til 79 kr er det iallefall ingenting å hente med å si opp fasttelefonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå