Gå til innhold

London i August

Anbefalte innlegg

Gjest barista
Skrevet

Hei.

Jeg skal sammen med kjæresten min til London i August. Vi har enda ikke bestilt hotell og lurer på erfaringer. Jeg har sett den store London tråden, men ønsker spesifikk hjelp på hva jeg undret på, så håper på det. :-)

Jeg er forstår ikke helt i hvilke områder som er London sentrum? Hvor vi evt. bør ha hotell?

Og gjerne foreslå hotell. Vi håper å ikke måtte betale mer enn £80, og at hotellet er sentralt. Gjerne med frokost? Er det lurt å spise på hotellet kanskje?

Hvilket område har jeg mest mulighet for å finne ett hotell jeg blir fornøyd med? Er kresen på renslighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei.

Jeg skal sammen med kjæresten min til London i August. Vi har enda ikke bestilt hotell og lurer på erfaringer. Jeg har sett den store London tråden, men ønsker spesifikk hjelp på hva jeg undret på, så håper på det. :-)

Jeg er forstår ikke helt i hvilke områder som er London sentrum? Hvor vi evt. bør ha hotell?

Og gjerne foreslå hotell. Vi håper å ikke måtte betale mer enn £80, og at hotellet er sentralt. Gjerne med frokost? Er det lurt å spise på hotellet kanskje?

Hvilket område har jeg mest mulighet for å finne ett hotell jeg blir fornøyd med? Er kresen på renslighet.

Har bodd på St.Giles rett ved Tottenham Court road t-banestasjon. Veldig sentralt, ved øst enden av Oxford sreet. Kort spassertur både til Picadilly Circus og Trafalgar Square. Soho og teatrene i West end like ved også. Veldig bra hotell men litt små rom. Men det er vel ganske vanlig i London.

Skal du ha rom som koster 80 pund pr natt for hele rommet, tror jeg du sliter med å finne et med okei standard i sentrale London.

Hvis du er medlem av Coop så sjekk med dem. De har rimlige hotelltilbud også i London med sitt Copp hotell kupp.

Endret av Kjetil E
Skrevet

Jeg og kjæresten var der i august i fjor. Vi bodde på Radisson Berkshire. Sentralt på oxford street. Vi var super fornøyd med beliggenheten. Eller så har jeg bodd på Thistle Marble Arch som ligger i ene enden av oxford, og nærme hyde park. Også god beliggenhet, og noe rimeligere. Men dette ligger rett over gaten for Primark hvis du vil shoppe der :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...