Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva synes dere om dette tidlligere bandet? Har dere hørt en sang som heter selling jesus, jeg lurer p¨å om dem kritiserer kristendommen, hvis noen kunne hjelpe.

Hedonism og weak as i am er kjempefine synes jeg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg likte de godt når de var populære med Week as I am osv..Men sangen du nevner husker jeg ikke :oops:

Skrevet

En gammel Skunk-fan her også, selv om jeg ble litt lei av stilen deres etterhvert, ble litt det samme igjen og igjen likssom, men de hadde en del knall gode låter da...

Du finner teksten til 'Selling Jesus' her. Jeg oppfatter den ikke som en kritikk av kristendommen. Heller som en kritikk at de som prøver å skjule sin fråtsing og dobbeltmoral bak kristendommens verdier (eller noe i den stil...)

Jennifer

Skrevet

Skunk Anansie som band er oppløst, den nye plata er med sangeren, Skin.

Skrevet

Det første innlegget omtaler jo også det tidligere bandet, så det har vel heller ikke vært noen tvil om at de er oppløst... :blunke:

Jennifer

Skrevet
Jeg likte de godt når de var populære med Week as I am

Omtalte det tidligere bandet, og likte sanger av dem som Weak as I am, og den er det Skin som har. Hørtes ut som litt sammenblandings.

Skrevet

Ikke for å kverulere Veslebråka, men der tar du altså feil. "Weak" er fra albummet "Paranoid and Sunburnt" som ble gitt ut av Skunk Anansie.

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...