Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #1 Skrevet 23. september 2003 Hva synes dere om dette tidlligere bandet? Har dere hørt en sang som heter selling jesus, jeg lurer p¨å om dem kritiserer kristendommen, hvis noen kunne hjelpe. Hedonism og weak as i am er kjempefine synes jeg
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #2 Skrevet 23. september 2003 Jeg likte de godt når de var populære med Week as I am osv..Men sangen du nevner husker jeg ikke :oops:
Malou Skrevet 23. september 2003 #3 Skrevet 23. september 2003 En gammel Skunk-fan her også, selv om jeg ble litt lei av stilen deres etterhvert, ble litt det samme igjen og igjen likssom, men de hadde en del knall gode låter da... Du finner teksten til 'Selling Jesus' her. Jeg oppfatter den ikke som en kritikk av kristendommen. Heller som en kritikk at de som prøver å skjule sin fråtsing og dobbeltmoral bak kristendommens verdier (eller noe i den stil...) Jennifer
VesleBråka Skrevet 23. september 2003 #4 Skrevet 23. september 2003 Skunk Anansie som band er oppløst, den nye plata er med sangeren, Skin.
Malou Skrevet 23. september 2003 #5 Skrevet 23. september 2003 Det første innlegget omtaler jo også det tidligere bandet, så det har vel heller ikke vært noen tvil om at de er oppløst... :blunke: Jennifer
VesleBråka Skrevet 24. september 2003 #6 Skrevet 24. september 2003 Jeg likte de godt når de var populære med Week as I am Omtalte det tidligere bandet, og likte sanger av dem som Weak as I am, og den er det Skin som har. Hørtes ut som litt sammenblandings.
Malou Skrevet 24. september 2003 #7 Skrevet 24. september 2003 Ikke for å kverulere Veslebråka, men der tar du altså feil. "Weak" er fra albummet "Paranoid and Sunburnt" som ble gitt ut av Skunk Anansie. Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå