Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Foreldrene mine har sølvbryllup neste år og jeg har lyst til å gi dem noe fint. De har gjort så uendelig mye for meg. Tenkte å få brødrene mine med på det også. Problemet er at jeg ikke helt vet hva jeg skal gi. Tenkte på en fotogave. Et lerretsbilde av et av brudebildene, en fotobok, et collage lerretsbilde av dem og av oss eller bare collage av av dem eller noe annet. Hva synes dere?

Tenkte også å gi dem en romantisk middag. Noen som vet om et romantisk sted på Sandnes som selger gavekort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes idéen om fotogave var god. Personlig ville jeg samlet bilder av dem i et fotoalbum.

Dersom du får brødrene dine med kan dere jo også gi dem en langhelg i en storby.Gjerne en by du vet har betydning for dem Da kan du gjøre slike ting som vi vet de gjør, men som vi ikke liker å vite at de gjør. :lur:

Skrevet

Det var en god ide:) Tror jeg velger Roma.

Skrevet

Det blir de sikkert kjempeglad for. :)

Hvor mye har du tenkt å bruke forresten?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva med å gi dem et barnebarn?

Skrevet

Foreldrene mine har sølvbryllup neste år og jeg har lyst til å gi dem noe fint. De har gjort så uendelig mye for meg. Tenkte å få brødrene mine med på det også. Problemet er at jeg ikke helt vet hva jeg skal gi. Tenkte på en fotogave. Et lerretsbilde av et av brudebildene, en fotobok, et collage lerretsbilde av dem og av oss eller bare collage av av dem eller noe annet. Hva synes dere?

Tenkte også å gi dem en romantisk middag. Noen som vet om et romantisk sted på Sandnes som selger gavekort?

Dette er jo bare akduelt dersom de tilbringer mye tid i hagen, evnentuelt er glad i hagearbeid.

Jeg skal selv i gullbryllupp til sommeren, og vi har kjøpt en fontene til å ha i hagen. Genialt :)

Men det kommer jo an på hvilke personer dem er.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...