lulle Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Bestilte noen converse sko fra denne nettbutikken. Størrelsen var 38 europeisk, men de var i hvertfall ett nr for store, selv om jeg er en helt vanlig 38´er. Det fikk meg til å tenke på om det var et fake produkt. Noen som vet? http://soleservice.no/
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Kan aldri tenke meg at dette er fake, soleservice er vel en av de mest populære sneakersbutikkene i oslo, skulle forundre meg mye om de ikke selger ekte vare. Tipper heller at det er merket i seg selv som er store i størrelsen.
I.am.me Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Noen sko, uansett merke og pris, kan være feiprodusert. Dessuten variere str. alt etter type sko, merke og produsent. Dessuten er jo foten større/mindre alt etter når tid det er på døgnet. Så det kan være mange andre grunner til at skoene var for store, enn at butikken er falsk
Glitnir Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 De har vel flere butikker i Oslo ja, så ville overraske meg veldig om de er falske.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Sko er noe jeg aldri kjøper på nett, med mindre jeg har prøvd skoen og funnet riktig størrelse først. Det er veldig individuelt hvordan de sitter, derfor vet man aldri om man må ha 38, 39 eller 40 i akkurat den skoen.
Gjest Stachtari83 Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Converse sko er generelt store i störrelsen, saa jeg ville ikke bekymret meg for det
Thunderbat Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Jeg bruker egentlig 38 i de fleste sko, men i converse har jeg 36,5 eller 37 da de er store i størrelsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå