Natalia74 Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Hvilke grenser har dere for utroskap? Hva er utroskap for deg? I går var jeg "den andre jenta". Jeg var ikke klar over det selv. Og det var visst ikke han jeg snakket med heller. Vi sto og snakket sammen, smilte og lo. Han var veldig sjarmerende og jeg ble tiltrukket av han. Så plutselig sto det ei jente der, tydeligvis kjæresten hans. (Som jeg ikke visste at han hadde. Hadde bare snakket med han i ca 10 minutter.) Hun var fly forbannet og sa at han var utro, siden han hadde stått og pratet med meg "så lenge". For å ikke blande meg inn i deres saker , så trakk jeg meg litt unna, men innenfor rekkevidde i tilfelle hun ville høre min side av saken. Det skjedde ikke. Men jeg var paff over at hun syntes han var utro. At hun ikke likte det kan jeg forstå, men utro.......?
Gjest hedda Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Det var en meget sjalu dame ! Du skal ihvertfall ikke ha dårlig samvittighet for at du snakket med han..
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 He he he. Klassisk norsk kontrollerende kjerring... Nei, hanvar ikke utro. Men guuud så lyst han hadde til å være det! For ikke å snakke om hva som hadde skjedd om dere fikk fem minutter til alene... For min del har de groveste voertrampene i forhold vert da kjeriingene jeg har delt livet mitt med har gitt totalt faen i å støtte på noe som helst vis etter at livet har funnet ut at det skulle tildele meg noen karameller. DET er utroskap og svik, ikke litt flørt i sommernatten.
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Dama har et problem. Utroskap er når man får følelser (seksuelle og/ eller kjærlige) for andre og spiller dem ut. 2
Gjest MikeWaters Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Utroskap er når man får følelser (seksuelle og/ eller kjærlige) for andre og spiller dem ut. Feil, det er ikke utroskap om man får lov å ha disse følelsene
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Dame med seriøse problemer som kommer til å være singel igjen om ikke altfor lenge! Og da har du jo sjansen!
Natalia74 Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2010 Dama har et problem. Utroskap er når man får følelser (seksuelle og/ eller kjærlige) for andre og spiller dem ut. er utroskap når jeg onanere og tenke på andre?
Gjest Gjestemor Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 er utroskap når jeg onanere og tenke på andre? Hvis jeg skal sette det på spissen... i mitt forhold hadde du vært utro i en slik setting, dersom du følte at du måtte skjule det for meg. I det forholdet jeg er i, er alt du føler du må skjule for partneren utroskap. Hvis jeg har møtt en gammel mannlig venn, og følt jeg måtte skjule det for mannen min, hadde jeg pr definisjon vært utro. "Den som ikke har noe å skjule, skjuler ingenting".
Natalia74 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2010 Hvis jeg skal sette det på spissen... i mitt forhold hadde du vært utro i en slik setting, dersom du følte at du måtte skjule det for meg. I det forholdet jeg er i, er alt du føler du må skjule for partneren utroskap. Hvis jeg har møtt en gammel mannlig venn, og følt jeg måtte skjule det for mannen min, hadde jeg pr definisjon vært utro. "Den som ikke har noe å skjule, skjuler ingenting". hmm
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 synes ofte norske menn generelt er veldig sjenerte og lite flinke til å si noe når situasjonen byr seg. Jeg er selv noe sjenert overfor fremmede, og føler vel at dersom jeg snakker til en mann som ser på meg blir det også feil. Mannen "rømmer" eller stotrer og klarer ikke å ta opp konversasjonen. Har fått med meg at mange menn liker å jakte, og ikke bli jaktet på Kanskje det ligger noe i det, at de derfor mister styringen om jeg starter samtalen, eller de tenker jeg er alt for pågående, at jeg blir mindre attraktiv dersom jeg starter flørten (desp kjærring ???) Men ja, skulle ønske at mennene som ser på meg og som tom smiler til meg kunne sagt noe også. For jeg vet jo ikke hva de egentlig mener med å smile til meg. Forvirrende det der. Og hva skal man si?? Står man og pakker varer i kassen har man ikke all verdens tid til å slå av en prat heller, andre kunder skal jo også bli ferdig med sitt. Men jeg er enig i noen av uttalelsene over her, at menn som stirrer lenge og som ikke smiler gjør at jeg stirrer tilbake i ren forakt. For hva pokker vil han egentlig?? De er jo bare creepy og uforskammede, tenker jeg da.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #11 Skrevet 3. mai 2011 Dette tråden er over 1/2 år gammel! Slutt å dra opp gamle tråder, ts trenger ikke råd så lenge etter.
Natalia74 Skrevet 3. april 2014 Forfatter #12 Skrevet 3. april 2014 Det var en meget sjalu dame ! Du skal ihvertfall ikke ha dårlig samvittighet for at du snakket med han.. Det var en meget sjalu dame ! Du skal ihvertfall ikke ha dårlig samvittighet for at du snakket med han..emig
Mike90 Skrevet 3. april 2014 #13 Skrevet 3. april 2014 Når penis blir ført inni vagina på noen som ikke er din kjæreste, helst ikke kyss vice verca Ellers driter jeg i hva min samboer gjør!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #14 Skrevet 3. april 2014 Bryr meg ikke. De fleste menn er enten utro eller har sterkt lyst til å være det uansett, så orker ikke ofre det en tanke. Det skjer uansett, psykisk eller fysisk. Anonymous poster hash: 2c004...8d7
Gjest Chlorophyll Skrevet 3. april 2014 #15 Skrevet 3. april 2014 Om man gjør noe som man ikke kan gjøre når partner er til stede, så har man gått over grensa. Selvfølgelig bør ting være avklart på forhånd, men enkelte ganger må man bare bruke sunn fornuft.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #16 Skrevet 3. april 2014 Planlegger min mann noen gang å være utro - ja da skal han jammen meg få være det og. Jeg er IKKE barnepasseren hans, han burde være voksen og moden nok selv til å forstå hva som er rett eller galt. Han vet ihvertfall at om det nå skulle skje, så ser han ikke meg igjen for å si det slik. His loss.. Anonymous poster hash: c3e2e...da2
Tidus Skrevet 3. april 2014 #17 Skrevet 3. april 2014 Det er ingenting som er uskyldig flørt for meg i alle fall. Har du glimt i øyet med det motsatte kjønn er du, om ikke utro, i alle fall respektløs ovenfor partneren. Du ble jo forført, så det kan ikke ha vært en særlig seriøs samtale. 2
Gjest heihallo1998 Skrevet 3. april 2014 #18 Skrevet 3. april 2014 jeg setter grensen ved kyssing. Om kjæresten min hadde kysset noen andre hadde jeg sagt at han var utro, men jeg tror jeg kunne sett forbi kun et kyss om det hadde skjedd bare en gang. Tror egentlig det kommer veldig an på hver enkelt person hva de vil si er utroskap. Det finnes like mange definisjoner på hva utroskap er som det finnes par i verden.
Gjest Nigiria Skrevet 3. april 2014 #19 Skrevet 3. april 2014 (endret) Det er ingenting som er uskyldig flørt for meg i alle fall. Har du glimt i øyet med det motsatte kjønn er du, om ikke utro, i alle fall respektløs ovenfor partneren. Du ble jo forført, så det kan ikke ha vært en særlig seriøs samtale. Endret 5. januar 2015 av Nigiria
Tidus Skrevet 3. april 2014 #20 Skrevet 3. april 2014 Er du seriøs? Hvis man ikke har en seriøs samtale, men ler og har det gøy med en av motsatt kjønn, så er man i hodet ditt utro? Helt vilt. Vil du ikke at han skal ha det hyggelig? Det synes _jeg_ er respektløst, både ovenfor din tiltro til han og til andre jenter. Eneste jeg tror blir konsekvensen av så strenge bånd på andre er at de: a) får mer lyst til å snakke med andre b) gjør det bak ryggen på partneren Andres følelser får man aldri kontrollert. Nei, absolutt ikke. Du vridde det jeg sa til det ekstreme. Jeg sa for det første: "Om ikke utro, så i alle fall respektløs" For det andre: "Glimt i øyet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå